møller Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 har et stort problem med rosa skjær på skjermen. det startet når jeg satte inn et Hercules PCI kort som midlertidig erstatning for mitt ødelagte gf4 kort.. trodde skjermen skulle bli bra så snart jeg fikk satt inn et nytt kort, men neida.. jeg tror ikke det er skjermen det er noe galt med fordi når jeg trekker ut skjerm kabelen kommer "no input" signalet opp uten rosaskjær.. oppsettet mitt: Abit IT7, Gf4 ti4200, Hansol mazzean skjerm. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Har bare sett rosa skjerm når de er blitt kaputt :o Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Høres ut som den er gåen ja Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Kan hende det er skjermledningen det er noe galt med. TorfeirS har det samme problemet og han setter kabelen i en spesiell posisjon slik at den får kontakt. Se etter om du har bøyd noen pinner og prøv å bøy på skjermledningen i ulike vinkler. Du kan også prøve å bytte ledning men er litt pes hvis den er loddet fast inne i skjermen. Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Har sjøl hatt samme problemet, og har ein kompis som og har hatt det.. Kabelen var i begge tilfella problemet... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Kan hende det er skjermledningen det er noe galt med. TorfeirS har det samme problemet og han setter kabelen i en spesiell posisjon slik at den får kontakt. Se etter om du har bøyd noen pinner og prøv å bøy på skjermledningen i ulike vinkler. Du kan også prøve å bytte ledning men er litt pes hvis den er loddet fast inne i skjermen. Rimelig sikker på at det er kabelen som er gåen hos deg ja. Spesielt når du nevner at "no signal" meldinga er normal. Min må bøyses il sides for å få normalt bilde. Likevel, etter at kabelen ble slik har skjermen min vært uvanlig mørk. Kommer vel til å kjøpe meg en 19" eller mer snart jeg og da. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 tror jeg har hatt det problemet før. hvis det som skjedde var at bildet klikker og alt du ser er rosa firkanter. det var noe galt med gainward geforce 4 ti 4200 64mb kortet mitt. samme med en kamerat. vi fikk nytt på komplett.no sin regning. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 se på pluggen på kabelen omn noen pinner er bøyd eller knukket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå