robin1379 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Hei går det og instalere windows server 2k3 fra en ekstern hardisk? nytt spørsmål i tredje post Endret 29. januar 2010 av robin1379 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 ja, du kan ha et image av os-et på en harddisk, og bruke f.eks en CD til å installere imaget, du kan bruke f.eks Windows PE http://technet.microsoft.com/en-us/library...093(WS.10).aspx Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 takker tok like godt og instalerte det med cd når jeg måtte sette inn cd rom men nå har jeg fått det opp og sliter med og få nett kobler jeg på en switch eller router som har nettverkstilkobling eller rett til modemet får jeg kun begrensa tilkobling, kobler jeg til samme switchen eller routeren når den ikke har nettverksforbindelse får den kontakt med routeren noen som har noen aning om hva det kan være? har vært inne og sjekka at den står på auto på ip og dns inne på tcp/ip protokollen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå