Gå til innhold

Messenger med støtte for webcam til Mac.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Bump

Har brukt en del tid på å søke frem noe som funker, og fant det faktisk.

Mercury støtter både messenger og webcam

http://mercury-messenger.en.softonic.com/mac

Men det hele har et litt hjemmelaget preg over seg, så jeg gikk for å bare installere Windows7 v.hj.a. BootCamp og kjører Live Messenger derifra. Noe som er et lite nederlag, men det funker uansett 100x bedre enn disse jalla-klientene for Mac.

Skulle bare ønske at iChat ville støtte messenger :(

Lenke til kommentar

Ja, vi kan vel egentlig konkludere med at MSN og OSX er en heller dårlig kombinasjon :)

Jeg booter alltid inn i Windows (enten via parallells eller bootcamp) om jeg trenger å bruke MSN med videosamtaler.

Det er den beste løsningen jeg kan komme på når du absolutt må bruke MSN, og ikke kan bruke Skype. De fleste vet vel hvordan man får tak i Windows. Ellers bruker jeg Adium i OSX (som kun fungerer med direktemeldinger).

Kan forøvrig anbefale Adium på det sterkeste. Det er det beste IM programmet jeg har vert borti. Du kan få det til å se ut nøyaktig sånn som du vil. Gjennomsiktig, uanelige former og farger. Så lenge du gidder å ta deg noen minutter for å sette deg inn i hvordan Adium fungerer, så er det helt supert :) Hadde den bare støttet webcam og videosamtaler, så hadde det vert den ultimate klienten i mine øyne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...