Kenny000 Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg har fått LCD-skjermen min i posten i dag. Det er en Samsung 172T skjerm. Men jeg kommer ikke inn i windows med den. Den viser bilde under hele oppstarten, men i det den skal inn i windows kommer det opp meldingen: "Video Input Not Supported" Jeg har installert driverne for skjemen. Jeg har prøvd å sette ned oppløsningen til det laveste i windows. Jeg har satt ned til 16 bits farger. Men det ser ikke ut som om det virker. Jeg koblet til den gamle skjermen, og komme inn i windows med en gang. Er det noen der ute som har hatt samme problemer? Hva var i så fall løsningen. (I have RTFM) Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Du har en høyere oppløsning en flatskjermen klarer. Start opp med CRT, sett 1280x1024@75hz, så skal det funke med samsungen. Pass på at det er 75hz. Jeg har opplevd at flatskjermer verken takler 60hz eller 85hz Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Det var Hz'en jeg hadde oversett. Takk for hjelpen! Deilig blde nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå