eminate Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg har en EOS 40D i dag men vurderer sterkt å gå til innskaffelse av en 7D. -Er det verdt oppgraderingen? -Passer snorutløseren jeg har til 40D? Det er en RS-80N3. Noen som har formeninger om det er et smart bytte eller om det er bortkastet? Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hva tar du bilder av? Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det spørs vel hvilke forbedringer 7D har, som du savner på 40D. Selv synes jeg det er glimrende, at Canon har flyttet bakgrunnsbelysningsknappen for topp-LCD Bedre fokussystem, høyere skuddtakt, bedre iso, trådløs blitsstyring er mine hovedargumenter for samme bytte. Men bare gleden av å få noe nytt å leke med er vel også rimelig viktig. Lenke til kommentar
eminate Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Tar bilder av alt mulig egentlig. Portrett, action, landskap, dyr, bryllup osv. ISO, værtetting, forbedret autofokus, video og forbedret autofokus i liveview er noen av fordelene jeg har funnet. I tillegg blitzstyringen og gyrosensoren. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det ser ut som du har funnet flere ting som frister med 7D. Så da vil jeg vel si at det er bare å løpe og kjøpe. Forutsatt at du ikke sliter økonomisk etter et slikt raid. Husk at du må også ha nytt grep da du ikke kan ta med det du har fra før. Men optikken er det ingenting å utsette på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå