Flacid Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) heisann. bor i en sokkel leilighet og bruker det trådløse nettverket til hybelverten. vi har nettopp fått fiber og linja er stabil og fin. eneste problemet er at jeg skulle vært inn og åpna litt porter, da jeg sliter litt med NAT når jeg spiller mw2. dette fører blandt annet til at jeg ikke får hosta matches. anyways, skriver inn Default gateway i nettleseren. 192.168.10.1 (jepp garantert) og når jeg gjør det for jeg opp at "Tilkoblingen ble avbrutt". kommer altså ikke inn.. er det noe spesielt med altiboks stellet? jeg har ikke mulighet til å se hvordan det er oppsatt og ikke veldig interessert i å fortelle hybelverten at jeg skal inn å åpne. er fra EBnett.. noen som har sett noe liknende? Takk for svar! Endret 22. januar 2010 av Flacid Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 For å åpne porter må du inn på hjemmesiden til din isp, logge inn på din side, gjøre endringene, også må du ta strømmen til routeren. Sett i strømmen igjen, den vil da laste inn de siste instillingene. KFE Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 åja, er ikke som en vanlig router altså? da blir nok dette lit mindre aktuelt Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det er desverre slik, hvertfal på de jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå