stiago Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) hvorfor snakker du engelsk ? haha lol Men er det noen SERIØSE som kan hjelpe meg eller har samme problem ? Endret 22. januar 2010 av stiago Lenke til kommentar
MW2Gamer Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hei har det samma problemet har prøvd på to pcer hjemme og begge fikk eg den melidinga trur det har noe med nettverket? hva kan det vere? Lenke til kommentar
stiago Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 ja det må jo være noe med nette når det skjer med så mange kanskje.. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Æ villa ha anbefalt å formatert hele pc'en, det va det æ gjor (ikke bare for steam) Lenke til kommentar
stiago Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 ja, men har en del programmer som jeg ikke har cd'ene til så vill helst prøve og unngå det. og er "mange" som har samme problem så er ikke så sannelig at det er noe med min pc.. Lenke til kommentar
MW2Gamer Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 ja, men har en del programmer som jeg ikke har cd'ene til så vill helst prøve og unngå det. og er "mange" som har samme problem så er ikke så sannelig at det er noe med min pc.. hmm eg har og formatert pcen men det hjelper ikke skal prøve å kontakte internett levradøren håper det hjelper som sakt har prøvd på to pcer hjemme så det må ha noe med nettverket å gjøre Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hei då er eg back igjen, Huske du når eg sa du skal opne porter i rutern? Kan du opne UDP porten: 4380 I følge steampowered kan blocking av denne porte lage problem for oppdatering av steam clienten. Du må ikkje forandre TCP portane menst du gjer dette. Håper det hjelper. Lenke til kommentar
MW2Gamer Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hei då er eg back igjen, Huske du når eg sa du skal opne porter i rutern? Kan du opne UDP porten: 4380 I følge steampowered kan blocking av denne porte lage problem for oppdatering av steam clienten. Du må ikkje forandre TCP portane menst du gjer dette. Håper det hjelper. åssen gjør eg dette? Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Prøv å skru av brannmuren på antivirusprogrammet, for å så starte steam. Lenke til kommentar
stiago Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 nå fungerer det aner ikke hvorfor.. men det fungerer Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Cilin vist du leser tidlegare i tråden, har vi prøvd det :=) Men er no bra vist det fungere for deg stiago! MW2Gamer, Har du akkurat samme feil melding som stiago? Prøvd å slå av firewall, antivirus og fikse NAT instilinger på ruteren? Lenke til kommentar
stiago Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Hei då er eg back igjen, Huske du når eg sa du skal opne porter i rutern? Kan du opne UDP porten: 4380 I følge steampowered kan blocking av denne porte lage problem for oppdatering av steam clienten. Du må ikkje forandre TCP portane menst du gjer dette. Håper det hjelper. ser ikke ut som jeg trenger det, jeg har fått starta steam og driver på og instalerer MW2 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Bra, Vanligvis skal man ikkje trenge fikse port instlinger eller noko får steam clienten, einaste port så må opnest med mw2 er vist man skal ha party men det er da. Kan vert at steam servern var nede når du prøvde eller at det var problemer oss nettlevrandøren men det er godt at det er ordnet Lenke til kommentar
MW2Gamer Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 nå fungerer det aner ikke hvorfor.. men det fungerer yess nå fikk eg og det til Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) For meg som er helt grønn... Hvordan satan åpner jeg porter på ruteren? Glem det, plutselig funka shitn. Endret 21. august 2014 av lettere-gal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå