VeloX Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg kom over en formulering i forumregler for et annet forum SnartMamma har copyright på alt innhold, og det er ikke lov til å bruke tekst eller bilder fra innlegg på Møteplassen i andre forbindelser. Se Juridiske merknader. Hva vil denne formuleringen si, og er den gyldig? Hvis den er gyldig: Hva skjer hvis jeg først publiserer en tekst eller bilde på min hjemmeside så på SnartMamma.com? Hva hvis jeg publiserer den på et annet forum først som også krever copyright (evt en Creative Common-lisens på alt innhold)? Hvis den er gyldig, hva kan man risikere ved å bryte denne regelen? Forøvrig: Dette er en helt hypotetisk sistuasjon, så jeg er ikke ute etter noen praktisk løsning. Jeg lurer på jussen rundt dette. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det vel slik her på forumet også. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Formuleringen er et uttrykk for det som står under "Juridiske merknader", nemlig at du ved å poste innhold til SnartMamma.com overdrar opphavsretten til innholdet du poster til dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå