Gå til innhold

FA: 24.01.10 v Stoke City, Britannia Stadium

Prinz Poldi

Vår beste idag?  

18 stemmer

1. 1. Vår beste idag?

• Lukasz Fabianski
      0
    • Francis Coquelin
      0
    • Sol Campbell
      13
    • Mikael Silvestre
      0
    • Armand Traoré
      1
    • Cesc Fabregas
      1
    • Craig Eastmond
      0
    • Denilson
      1
    • Theo Walcott
      0
    • Jay Emmanuel-Thomas
      1
    • Carlos Vela
      0
    • Andrey Arshavin (sub)
      0
    • Aaron Ramsey (sub)
      0
    • Eduardo (sub)
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om vi skal ha sjans til å vinne er det bare å få inn Arshavin, Rosicky og Eduardo.. Kunne like så godt gjort det etter 2 minutter, for alle vet at vi ikke har sjans til å score med det laget vi har utpå nå. JET har ikke akkurat vært god og walcott orker jeg ikke kommentere en gang.

Lenke til kommentar
JADA!

Forresten ikke straffe til Stoke, de vant ballen ved å voldta Vela to sekund før.

Det gjorde dei ikkje. Denilson feila i mottaket/nedtaket. Ingen voldtekt. Men du var flink no da Denilson. :)

Åj, trodde faktisk det var Vela. Men det ser ut som om han blir revet ned bakifra når han skal ut av feltet, men om ikke dette stemmer så er det jo klar straffe til Stoke.

Lenke til kommentar

2 tilleggsminutter, javel ja. Delap bruker jo minst 20 sekunder på hvert innkast, og de har jo hatt 6-7 av de nå? Vi har jo også den gangen noen andre var klare til å ta kort innkast på venstresiden, men Delap insisterte på å løpe ned dit og ta innkastet selv - og det var ikke langt engang.

Lenke til kommentar
Roman: Om noen trodde noe annet er de dumme.. :p

Lol. Vi har Cesc Fabregas på banen. Vi spiller mot Stoke. Klart vi kan score.

Please, innlegget der jeg skrev at diverse spillere måtte innpå, var skrevet i frustrasjon over elendig spill. Om du trodde at vi skulle få et mål før pause i det 41 minutt, så deg om det. Jeg trodde hvertfall ikke det, men så skjedde det. Selvsagt måtte det to deflections til..

Lenke til kommentar
Roman: Om noen trodde noe annet er de dumme.. :p

Lol. Vi har Cesc Fabregas på banen. Vi spiller mot Stoke. Klart vi kan score.

Please, innlegget der jeg skrev at diverse spillere måtte innpå, var skrevet i frustrasjon over elendig spill. Om du trodde at vi skulle få et mål før pause i det 41 minutt, så deg om det. Jeg trodde hvertfall ikke det, men så skjedde det. Selvsagt måtte det to deflections til..

Vanskelig å svare når du legger så mye ord i munnen på meg. Vi kan til enhver til score med Cesc Fabregas på banen. Hell, vi er et bedre fotballag enn Stoke på alle plan. Før pause når det var spilt 41 min sa jeg aldri noe om.

Lenke til kommentar
Vanskelig å svare når du legger så mye ord i munnen på meg. Vi kan til enhver til score med Cesc Fabregas på banen. Hell, vi er et bedre fotballag enn Stoke på alle plan. Før pause når det var spilt 41 min sa jeg aldri noe om.

Var da jeg skrev innlegget mitt, så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...