Gjest Udugelig Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Akkurat nå føler jeg at det beste for meg hadde vært å avslutte livet (i en alder av 20 år!). Jeg føler at meningen med livet er fraværende og ser for meg en fremtid med mange vonde følelser og dager, som overskygger det gode i livet. Jeg fikk min første kjæreste for 4 og en halv måned siden, og mistet jomfrudommen 2 dager etter at vi ble sammen (vi hadde vært på gli relativt lenge før vi bestemte oss for å gå inn i et forhold, og vi hadde "nesten-sex" /alt annet en penetrering\ opptil flere ganger). Jeg har rotet med mange jenter før, men tok aldri steget og hadde sex med de. Uansett, nok om forhistorien. Et fakta som enhver ungdom må leve med er at dagens samfunn er gjennsomsyret av sex, orgasme og sladder, i den rekkefølgen. Sex er i fokus hvor enn du befinner deg: Jobben, skolen, treningen, bridgeklubben, guttekvelder, jentekvelder, fester, familieselskaper, bryllup osv, osv,... dere tar poenget. Dessverre gutter, jeg har ingen planer om å tenke på medlidenhet i dette innlegget. Når en jente får seg kjæreste vil sex være et meget viktig område for henne, og hvis mannen ikke duger vil hun være utro eller gjøre det slutt etter en hvis tid (unntak: hvis hun er asexuell). Jeg har opplevd en god del i livet allerede og jeg kan trygt si at mange forhold har blitt over nettopp på grunn av et utilfredstillende sexliv. Mange jenter gjør det slutt fordi gutten har for liten penis. Sexologer skriver at alle gutter som har et lem på 10cm eller mer kan gjøre nytten sin, men dette er overhodet ikke sant. I hvertfall fra mine erfaringer. Et annet stort problem er at gutten kommer for tidlig. Jenta får følgelig ikke noe ut av samleie (gutten kan ty til fingring og oralsex, men det vil ikke holde i lengden), jenta gjør det slutt hvis ingen forbedring. Det er det siste jeg har store problemer med. Jeg har stort nok lem til å tilfredstille jenta, men jeg holder ikke lenge nok. Første gangen vi hadde sex klarte jeg 5 støt før jeg kom, og sistgang vi hadde sex (idag tidlig) kom jeg etter 10 støt. Med andre ord: lite forbedring. Noen ganger klarer jeg 3-10 minutter og da nyter hun det. Det skjer kanskje 1-2 ganger i snitt pr. måned, og jeg vet ikke hvorfor jeg holder lengre disse gangene. Hun har heller aldri reagert på at jeg pleier å komme tidlig. I fremtiden har jeg lyst på familie, hus og barn, men slik som dagens samfunn har utviklet seg vil jeg umulig kunne ende opp med det, uten å tilfredstille kona sexuelt. Sex er mye viktigere enn utdanning for eksempel. Sex er rett og slett blitt et "samfunnsproblem" for et fåtall mennesker. Jeg hører dessverre til i den kategorien. Dette var et innlegg uten spørsmål, men dere er velkomne til å kommentere og gi råd/tips. Jeg vil oppdatere tråden av og til, og fortelle om tilstanden. - Fortvilet gutt i begynnelsen av 20 årene Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Du gjør mange antagelser basert på din opplevde virkelighet her, men enkelte kan nok være forenlige med virkeligheten. Bruk dem til din fordel. Ikke bruk tid på en jente som baserer sitt romantiske forhold til deg, utelukkende på sex. Følgende blir jo min subjektive mening, men jeg selv ville si at et slikt forhold, knapt ville kunne kalles for et ... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=15722287 Lenke til kommentar
kreo5 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg vil påstå at du lever på feile teorier her. Du skriver at mange jenter, gjør det slutt pga gutten har for liten penis. Det er jo absolutt ikke sant. Kanskje for umodne kvinner. I en egen alder av 17 - kunne jeg ikke brydd meg mindre om penisen til kjæresten min sin størrelse. Og hvorfor? - Jo, fordi jeg virkelig er glad i gutten. Men mye er realistisk her. Sex er ett tema som taes opp over alt, uansett når og hvor. Men hva er gale med det? Sexlivet ditt - blir kun sånn som du selv vil ha det til å være. Du får det du gir. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 JDu skriver at mange jenter, gjør det slutt pga gutten har for liten penis.Det er jo absolutt ikke sant. Kanskje for umodne kvinner. I en egen alder av 17 - kunne jeg ikke brydd meg mindre om penisen til kjæresten min sin størrelse. Og hvorfor? - Jo, fordi jeg virkelig er glad i gutten. Da tror eg du er en av få. Sex har sinnsykt mye å si i forhold, og om det er problemer der går det som regel utover forholdet i lengda, uansett hvor glad man er i kjæresten Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 en annen ting du bør vite er at det er ikke alle kvinner som får vaginal orgasme, men derimot så får de nok orgasme ved stimulering av klitoris av egen erfaring så er det den kraftigste orgasmen de får. i og med at du ikke har hatt så mye sex så kan det ta litt tid og trene seg opp. du kan prøve en fleshligt som er ekstra trang beregnet til og trene opp utholdenhet. Det finnes nok tusenvis av menn der ute som ikke har så stort utstyr men likevel har både kone, barn og resten av det du ser fram til Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hvorfor er det en ulempe å komme fort? Jeg pleier og la dama mi suge meg til jeg kommer. Da kan jeg knulle hu i en time etterpå å komme en gang til Gutta som holder ut lenge klarer ikke dette! Dama mi blir strålende fornøyd! Jeg er stolt av å komme fort. Jeg er steinkåt, enorm pikk og spruter som en varmblodshest i paringstid Neste gang du kommer for fort så fortsetter du!! Lenke til kommentar
Jopri Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Heisann! Jeg kan godt skjønne det er frustrerende, men det er ingen grunn til å tenke slike tanker, alt kan læres! Ta en titt på bloggen min, jeg er sikker på at det er flere ting du kan ta lærdom av der. http://33761.vgb.no/ (Og nei, det er ikke reklame, det er bare ikke vits å gjenta så mye en gang til, prøver bare å hjelpe). Hvis du trenger noe mer hjelp eller vil ha fler tips etc, så lag deg en bruker å send med en privat melding så kan vi snakke litt på MSN Jopri Lenke til kommentar
LaughingBuddha Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det går faktisk ann å øke lengden på penis ved jelkcing metoder og ulike strekke metoder. Det finnes en tråd om det her hvor et par gutter som driver med det får gode resutlater. Finne den tråden og finn innleggene til de gutta og begynn å jobb. Det tar tdi, men funker. Vær dog forsiktig med valg av metoder og intensitet da det kan gjøres feil og med kjipe konsekvenser for junior. Kjøp Sex God Method av Daniel Rose og David Shades manual av David Shade. Disse bøkene vil lære deg å tenne en kvinne mentalt under sex på måter du bare kunne drømme om. Shade vil også lære deg en del tekniske ting og om kvinnens a-spot og deep spot som for de fleste gir bedre resultater en g-punktet. Shade er litt avansert så start med det rose skriver og teknniken fra Shade før du går løs på Shade sitt opplegg. KJøp she comes first om å gi oralsex. Lær deg seksuell massasje fra New School of erotic touch sine videor. Selv med mikropenis vil det overnevnt gi henne langt flere orgasmer enn gjennomsnittsmannen. Uansett kan du også øke størrelsen din. For tidlig utlsøning er et vanlig problem. Sexologer har gode treningsprogrammer mot for tidlig utlsøning. Det tar en til to måneder med konsekvent trening så er du i boks. Kontakt en sexolog eller søk på premature ejaculation og les på diverse sider frem til du danner deg et inntrykkk av metodene og velg så det du synes virker best. Og vips var problemene borte. Lykke til Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Du virker meget deprimert pga alt som har med sex å gjøre. Og ja, det er vel egentlig ikke til å legge under en stol at masse av tingene her i livet baserer seg på nettopp sex. Men jeg for min del overseer alt dette, la alle disse tingene basere seg på sex, so what? Livet ruller og går videre uansett hvor teit man syns det er, så det må man bare leve med. Og når det gjelder at du kommer fort: Øvelse gjør mester også her Lenke til kommentar
DMN Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Du mistforstår litt, sex er langtifra bare penetrering og fysiske behov. Det går så til de grader psykisk at det nesten er latterlig. Lær deg dominant sex og dirty talk, det kreves øvelse, men er verdt det når du greier det. Begynn å tease henne, du er mannen og du eier fitta hennes. Det går faktisk ann å gi en jente en orgasme på første støtet, du kan lett gi en jente multiorgasmer med de rette omgivelsene - alt handler om mentaliteten. Jeg orker ikke å skrive en lang post om dette her og nå, gjerne pm meg hvis du er interessert i mer info. Endret 25. januar 2010 av DMN Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) (Og nei, det er ikke reklame, det er bare ikke vits å gjenta så mye en gang til, prøver bare å hjelpe) Jo, det er reklame. Hvis det ikke skulle vært reklame hadde du bare kopiert teksten og ikke nevnt bloggen i det hele tatt. (Dog bryr jeg meg lite om du reklamerer for bloggen så lenge det er relevant. Noe jeg antar at det er i denne sammenhengen.) Anyways; On topic. Det står så mye totalt feil i posten din at å ende livet pga disse faktaene er som at Norge faktisk skal betale Kongo millionervis av penger! Mange jenter gjør det slutt fordi gutten har for liten penis. Sexologer skriver at alle gutter som har et lem på 10cm eller mer kan gjøre nytten sin, men dette er overhodet ikke sant. I hvertfall fra mine erfaringer. Hvor mye erfaring har du faktisk? Du nevner senere at du har et stort nok penis til å tilfredstille jenter, så hvordan kan du da vite at de ikke klarer å gjøre nytten sin? For tro meg, man kan virkelig gjøre nytten sin med mindre penis i likhet med at man faktisk kan gjøre nytten sin uten lang penetrering. Et annet stort problem er at gutten kommer for tidlig. Jenta får følgelig ikke noe ut av samleie (gutten kan ty til fingring og oralsex, men det vil ikke holde i lengden), jenta gjør det slutt hvis ingen forbedring. Å komme tidlig er et kjipt problem, men det trenger ikke å være et like stort problem for jenta som for deg (at du får nyte selve penetreringen). Med den riktige innstillingen kan du dempe problemet med rask utløsing. Det er stor forskjell på "faen, jeg kommer så fort, håper klit-orgasmen var nok..." (negativ tilnærming) og "Du tenner meg så sykt at jeg ikke klarer å holde meg!" (Positiv tilnærming) Videre kan jeg gi deg 2 scenarioer som er satt litt på spissen for å vise kontrast: 1: Gutten gir jenta en klitorisorgasme for så å penetrere i 10sekunder før han kommer, blir flau, muligens unnskylder seg og legger seg over på sin egen side av senga. 2: Gutter har tent jenta mentalt på forhånd, gitt hun en eller flere sterke orgasmer (ikke bare en svak klitorisorgasme) slik at jenta er i en tilnærmet, om ikke i en reel, orgasmisk tilstand. Gutten hyper dermed ejakusjonen sin som fører til at jenta ber om å bli fyllt opp på innsiden. Gutten gjør sine 5 støt og spruter i hun. Spruten blir en orgasme for dere begge. I scenario 1 var selve penetreringen nødt til å veie opp minimum 50% av hele sexopplevelsen. I scenario 2 blir selve penetreringen en brøkdel av sexen (kanskje 10%) mens alle de andre delene blir så store. Selv med 5 støt vil sexen her være bedre enn med 90% av alle andre gutter. (Jeg vet at det muligens kan høres ut som en dårlig erotisk novelle scenario 2, men det er et faktum at sexen kan være slik. Psyken kan overskygge fysikken) Hun har heller aldri reagert på at jeg pleier å komme tidlig. Det kan være en indikator på at det faktisk ikke spiller en så stor rolle for hun som du tror, men det behøver selvfølgelig ikke å være det. I fremtiden har jeg lyst på familie, hus og barn, men slik som dagens samfunn har utviklet seg vil jeg umulig kunne ende opp med det, uten å tilfredstille kona sexuelt. Sex er mye viktigere enn utdanning for eksempel. Greia er som nevnt at du faktisk kan stimulere jenta seksuellt. I stedet for å fokusere på hvor lenge penetreringen varer så fokuser heller på atmosfæren rundt hele sexen. Stimuler dama de mentalt slik at hun ikke trenger 10 minutter med penetrering. Kvalitet fremfor kvantitet. Alt jeg har skrevet her går på hvordan rask utløsing ikke trenger å være et stort problem for JENTA, da det virker som at det er der problemet ligger hos deg. Frykten for at jenta ikke skal like det hun får. Ellers så finnes det forskjellige midler man kan benytte for å øke utholdelsen. Det skal også være mulig å trene opp en til å få bedre kontroll / vare lenger, men det er noe jeg ikke har egen erfaring med og vil dermed ikke kommentere. Endret 25. januar 2010 av Touchdown Lenke til kommentar
Gjest miss_me Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Bruker gjestefunksjonen, for å ikke avsløre for mye om mitt og min kjæres sexliv til bekjente som er her. Mange jenter gjør det slutt fordi gutten har for liten penis. Sexologer skriver at alle gutter som har et lem på 10cm eller mer kan gjøre nytten sin, men dette er overhodet ikke sant. Jenter er faktisk ikke så altfor lange innvendig, og du trenger ikke komme så langt inn før det er smertefult for jenta (stanger mot livmorshalsen). Dette varierer så klart, og vaginaen er veldig elastisk og tilpasser seg det meste, men min kjæreste har en rimelig gjennomsnittlig penis (12-13 cm), og jeg har lenge ment at dette er alt for langt. I tillegg er det jo visse stillinger som gjør at penis kommer dypere inn, noe som får den til å føles lengre. For det tredje er det viktigste for mange jenter tykkelsen, ikke lengden. Jenta får følgelig ikke noe ut av samleie (gutten kan ty til fingring og oralsex, men det vil ikke holde i lengden) Hva? Personlig mener jeg at fingring og oralsex er mye bedre enn rent vaginalt samleie. Gutten min pleier også å komme veldig tidlig, spesielt siden vi bare møtes 2 ganger i uka. Det vi pleier er at han tenner meg først, gjerne da med fingring på klitoris eller oralsex. Dette gjør han til jeg er veldig nær orgasme. Deretter penetrerer han meg, mens jeg hjelper til (stiumelerer klitoris selv), og etter 5-10 støt får vi begge orgasme samtidig. Dette er ihvertfall noe som fungerer for oss, og gjør at vi begge blir tilfredsstilte. Tilslutt vil jeg nevne at de fleste er veldig villig til å snakke om sexuale problemer i dagens samfunn. Selvom du kanskje har noen problemer i førsten, vil de fleste partnerne være villig til å hjelpe sin kjære med problemet. Du blir ikke dumpet sånn uten videre. Kommunikasjon er viktig. Lykke til videre. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 FYI, en kvinnens vagina er gjennomsnittlig 14cm lang før de blir kåt, og gjennomsnittlig 17cm når de er kåt. Du har så latterlig mange løsninger på problemet ditt. Slutt å se problemene, fokuser på løsningene! 1. Lær deg å bli semi-multiorgasmisk 1.1 Viktigste er en veltrent PC-muskel (som forøvrig er viktig for det meste innenfor vår evne til å vedlikeholde en ereksjon, bedre orgasmer osv) 2. Lær deg å bruke fingrene og tungen 2.2 Google it. 2.3 Tantrisk massasje er genialt 3. Make love to her mind, not her body 3.1 Les deg opp på kvinners tenningsmønster og hvordan trigge dem (Google it, Sex God Method anbefales) 4. Lær deg kvinnekroppen 4.1 De fleste jenter vet ikke om sine egne erogene soner, samt diverse punkter inne i vagina 5. Kom en gang før du penetrerer henne, så holder du lengre. Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Kjære deg, ta livet av deg selv fordi du ikke holder ut lenge? Høres ikke ut som du er veldig seksuelt erfaren, og takk og lov for det. Med en gang du starter å oppleve litt på den fronten, så kommer du til å le av dette du føler nå. Gutter skal ikke holde ut med fast penetrering i en evighet. Kjenner ingen jenter som syntes det er kjempedeilig å bli tatt sånn lenge. Om du kommer raskt, javel, da har du kommet. Finnes en haug av ting du kan gjøre, om du ikke vil se deg ferdig. Du kan slikke henne eller fingre henne, lære deg akkurat hvordan hun liker det. Variasjon! Finnes uendelig masse å fylle tiden med Du fikk et godt tips over her; sex er psykisk! Edit; måtte legge til at få damer dumper gutter med små saker. En av mine beste elskere var faktisk bare 13-14 cm.. Og han gav meg noen av de beste orgasmene jeg har hatt! Hadde ikke kastet han ut av senga, hadde det ikke vært for at han var en idiot ellers. Endret 27. januar 2010 av Miamor Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 22 år med mellom 10-13cm lang junior, alt etter hvilket mål som måler. Kunne aldri i livet ha tenkt meg å ha sex med noen. Det samfunnet sier meg idag er at: Dersom du ikke har lang nok tiss får du ikke dame. Du må a) være rik b) ha lang tiss. Jeg har ingen av delene, og vil aldri få noen av dem. Siden jeg ikke har kjangs på damer pga størrelsen har jeg valgt å begynne på steroider, jeg vil uansett ikke få brukt for junior. Det vil derimot gi meg mye glede å bli stor og sterk. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Siden jeg ikke har kjangs på damer pga størrelsen har jeg valgt å begynne på steroider, jeg vil uansett ikke få brukt for junior. Det vil derimot gi meg mye glede å bli stor og sterk. Og dum. Hvis dét er målet med livet ditt så vil jeg bare si at jeg synes synd på deg. Vent, nei, forresten, det gjør jeg ikke. "Det er ikke alltid størrelsen det kommer an på, det er hvordan man bruker den". Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Forstår jeg det riktig når du mistet jomfrudommen din for 4 1/2 måned siden? Vel, jeg og eksen (begge var jomfru) hadde ikke stort "fancy" samleier før hvertfall etter et halvt år e.l. enten så var det jeg som reagerte eller så kom han for fort.. Og dette har bedret seg betydelig etterhvert for å si det slik. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det er det siste jeg har store problemer med. Jeg har stort nok lem til å tilfredstille jenta, men jeg holder ikke lenge nok. Første gangen vi hadde sex klarte jeg 5 støt før jeg kom, og sistgang vi hadde sex (idag tidlig) kom jeg etter 10 støt. Med andre ord: lite forbedring. Noen ganger klarer jeg 3-10 minutter og da nyter hun det. Det skjer kanskje 1-2 ganger i snitt pr. måned, og jeg vet ikke hvorfor jeg holder lengre disse gangene. Hun har heller aldri reagert på at jeg pleier å komme tidlig. Så du teller støt, tar tid og holder regnskap? Ikke rart det er vanskelig hvis man hele tiden tenker på å prestere, man kan ikke tvinge frem sånt, slapp av og ta tiden til bruk (ikke under samleie, men generelt). "de fleste" har det vel sånn i starten? Mitt tips er å kjøre på så mye dere orker, trening gjør mester. For meg og kjæresten kunne vi fint kjøre på 10-15 ganger en søndag når vi var alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg