HansHG Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Har et Abit KD7-raid HK som jeg er utrolig fornøyd med. Men det er en ting som irriterer meg litt. Får ikke kortet til å kjøre på 8x agp. Har Radeon 9700 Pro 8x Men Hk vill ikke kjøre på 8x. Står at PSU gir 1,5volt til AGP bus, og det er 4x. 8x er 0,8 volt. Har gått gjennom hele biosen, og finner fortsatt ikke ut hvordan man setter agp busen til 8x 0,8volt. Noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 ...er ikke volt-tips, men i Bios ID: C8 > Fixes the Radeon 9700 display error issue in Windows < Har ikke kortet, men er Bios oppdatert ? Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Nei Bios er ikke oppdatert... den orginale sitter fortsatt der ! Hvilken bios bør jeg oppdatere med ? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Nei Bios er ikke oppdatert... den orginale sitter fortsatt der !Hvilken bios bør jeg oppdatere med ? Den nyeste. Den inneholder fix på de andre buggene som er nevnt før. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg har også kd7-Raid, og ønsker og legge inn ny bios. Tror jeg har en av de nyeste biosene, væffal den som fikser 9700PRO buggen. Finner jo F**N ikke noe bios på www.abit.co.tw Et annet viktig poeng. Jeg har ikke floppy som funker, og mener å ha hørt om progs som fikser dette i windows (XP), noen som vet om noe som funker, helst link om dere har. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Har ikke floppy, og er bra lame på det dere med flashing av bios å slikt Noen bør forklare litt her ! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Æsj.. ingen som svarer. Får vel legge inn en ny tråd å spørre. Kanskje noen som har peil på området svarer. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Det står jo på abit sine sider hvordan dere gjør. http://www.abit-usa.com/downloads/ Dere må lære å ikke være så hjelpeløse, ok :wink: Lenke til kommentar
olerype Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Har et Abit KD7-raid HK som jeg er utrolig fornøyd med.Men det er en ting som irriterer meg litt. Får ikke kortet til å kjøre på 8x agp. Har Radeon 9700 Pro 8x Men Hk vill ikke kjøre på 8x. Står at PSU gir 1,5volt til AGP bus, og det er 4x. 8x er 0,8 volt. Har gått gjennom hele biosen, og finner fortsatt ikke ut hvordan man setter agp busen til 8x 0,8volt. Noen som kan hjelpe meg ? Opplevde det samme (KD7-raid),- fant ut at jeg ikke hadde installert alle driverne til hovedkortet. Mener å huske det var VIA-driveren,- installerte og problemet løst ! Kjører AGP8X nå. Flashing/innstillinger av Bios er unødvendig. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Kan driverne til HK ha noe å si om kortet vil kjøre på 8 eller 4x ? Jaja.. får finne fram cd'n å se om det kan få lagt inn noen drivere dah. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Opplevde det samme (KD7-raid),- fant ut at jeg ikke hadde installert alle driverne til hovedkortet. Mener å huske det var VIA-driveren,- installerte og problemet løst ! Kjører AGP8X nå. Flashing/innstillinger av Bios er unødvendig. Har lagt inn driverne til VIA- i hardwaremonitoren står det fortsatt at psu gir 1,5volt til agp porten og det er 4x. 8x er 0,8 volt. Har satt alt agp styret i biosen til enabled Forstår ikke hva som er galt ?!?!?! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Som sagt så har jeg lasta ned bois, men skulle fått det til å funke uten floppy. På siden dems står det jo at en må bruke floppy. Skjer jo ikke noe når jeg launcher programmet, eller det skjer noe så fort at jeg ikke får med meg hva som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå