Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

InfoCare - Reparasjon, må ha med harddisk?


Anbefalte innlegg

Skal sende inn en HP Pvilion dv6000 til reparasjon for skjermkort og nettverkskort. Skjermfeilen er signalisert ett langt og to korte pip.

 

Det jeg lurer på er om man må ha i harddisken når man sender pcen inn til reparasjon hos InfoCare for disse to feilene, eller har de PE-disker selv som de bruker?

 

Håper noen som jobber der kan svare eller noen som vet det helt sikkert iallefall!

 

PS:Vet at jeg hadde en annen tråd om ca. det samme, men dette er ett annet spørsmål, og desuten løste jeg den forrige tråden...

Endret av Oysteinkn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det en rein hardware feil trengs ikke disken din for feilsøking, er det service gjennom HP kan de heller ikke kreve du sender med disken siden hp sine rettningslinjer åpner for at kundene kan nappe ut diskene er de redde for sensitive data eller tapt disk om maskinen forsvinner etc.

Lenke til kommentar
er det en rein hardware feil trengs ikke disken din for feilsøking, er det service gjennom HP kan de heller ikke kreve du sender med disken siden hp sine rettningslinjer åpner for at kundene kan nappe ut diskene er de redde for sensitive data eller tapt disk om maskinen forsvinner etc.

 

Takk, stoler på deg og sender inn uten harddisk!

 

Det var jammen fort svar du ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...