Hvem Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Skal sende inn en HP Pvilion dv6000 til reparasjon for skjermkort og nettverkskort. Skjermfeilen er signalisert ett langt og to korte pip. Det jeg lurer på er om man må ha i harddisken når man sender pcen inn til reparasjon hos InfoCare for disse to feilene, eller har de PE-disker selv som de bruker? Håper noen som jobber der kan svare eller noen som vet det helt sikkert iallefall! PS:Vet at jeg hadde en annen tråd om ca. det samme, men dette er ett annet spørsmål, og desuten løste jeg den forrige tråden... Endret 22. januar 2010 av Oysteinkn Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 er det en rein hardware feil trengs ikke disken din for feilsøking, er det service gjennom HP kan de heller ikke kreve du sender med disken siden hp sine rettningslinjer åpner for at kundene kan nappe ut diskene er de redde for sensitive data eller tapt disk om maskinen forsvinner etc. Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 er det en rein hardware feil trengs ikke disken din for feilsøking, er det service gjennom HP kan de heller ikke kreve du sender med disken siden hp sine rettningslinjer åpner for at kundene kan nappe ut diskene er de redde for sensitive data eller tapt disk om maskinen forsvinner etc. Takk, stoler på deg og sender inn uten harddisk! Det var jammen fort svar du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå