magnarl Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hei Jeg har dual-screen oppsett med et Radeon HD 4850 kort i dag, og ønsker egentlig å utvide til et trippel-skjerm oppsett, samt ha muligheten til å koble på en TV samtidig. Noen som kan anbefale et greit skjermkort med disse mulighetene og omtrentlig samme ytelse som skjermkortet jeg har idag? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 om tredje/fjerde skjermen ikke brukes til spille etc kan du gjerne kjøpe et lavere skjermkort til de. men har mitt gamle 3870 til tredjeskjermen mens hovedskjermene er på 4870. Lenke til kommentar
magnarl Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Har fått inntrykk av at flere skjermkort i en maskin kan være litt problematisk? Det er vel viktig at skjermkortene er fra samme produsent går jeg ut ifra? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) jeg bruker saphire radeon 3870 og asus 4870 uten problem. problemet kommer blander du f.eks nvidia og ati for da starter kontrolpanelene krangle. men holder du deg innenfor ati eller innenfor nvidia går de helt greit sammen. Endret 22. januar 2010 av cruzader Lenke til kommentar
magnarl Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå