medlem-208700 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hei! Da er det påtide med ny pc, jeg vill ha en spillemaskin som takler tunge spill som Crysis og Modern Warfare 2, og jeg trenger litt hjelp med å finne en. Har dere noen tips? Mvh- Emilzxc Lenke til kommentar
Henr1xen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Tja, dersom målet er å kjøre Crysis på høyest mulig innstillinger på en bærbar må du nok opp i en helt annen prisklasse enn du antyder i tittelen på tråden. Bærbare maskiner med godt over gjennomsnittet i ytelse koster som regel ganske mye. Her er et eksempel: Hardware.no testet for en stund siden Multicom's bærbare modell Kunshan W870 som man kan kofigurere til å bli en sprek liten sak, men med de heftigste spesifikasjonene blir dette å koste skjorta, huset å muligens kona (der sistnevnte ikke nødvendivis er en bakdel). 14900,- uten OS starter herligheten på, og vil du har alt det råeste ender prislappen på rundt 31000,-. I linken ser du resultatet fra ytelsestestene maskinen ble kjørt igjennom. Skal den bærbare brukes kun til gaming? Hvor rå ytelse krever du av den? Lenke til kommentar
medlem-208700 Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Målet er jo ikke å drive Crysis på fult, men at det er mulig å spille det. Foreksempel har jeg en venn i klassen som har nettop kjøpt seg ny pc til 7-8k og han drar crysis på medium graffik. Jeg vet at det er mulig å spille crysis uten å betale 15-30 tusen som du sier. Lenke til kommentar
medlem-208700 Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 ^ opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå