Nikkor Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Laster ned visual styles, og bruker Winzip til og zippe det med. Trykker på det jeg har zippet, og kommer opp i display properties appearance, men det skulle jo vært nye styles der, det er bare Windwos xp style og Classic. Hvordan kommer disse frem? Blir veldig glad for svar :smile: Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Kan ikke noen svare, sikkert noen som vet hva jeg skal gjøre Fikk svar på 5 min sist jeg spurte om noe. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 nei trenger jeg det for og bruke det? isåfall hvor laster jeg det ned? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 søk på google.com jeg husker ikke Lenke til kommentar
oc88 Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 På themexp.org står det at du skal restarte pc'en i safemodus hvis du får en ny logonscreen eller boot screen. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 ¨Fordi Bootscreens og Logonscreens er avhengige av at du endrer systemfiler som i vanlig modus ikke kan skrives til. Som sagt over trenger du style XP for å kjøre styles'ene som ligger på www.themexp.org det finnes også en gratis patch til windows, men den er ganske vrien å ha med å gjøre etter det jeg har forstått. style xp finner du på www.tgtsoft.com Lenke til kommentar
FullAvFaen Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 vær litt forsiktig med StyleXP. Når prøveperioden går ut, så kan den bærsje på maskinen din og få hele greia til å henge seg opp hvor du ikke får restarted og all møkk som følger med..bare nevner det.. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Drit i style xp da.. det suger! Det du trenger å gjøre er å patche uxtheme.dll filen din. Søk etter uxthemepatcher på google.. Når du har gjort dette kan du bytte themes så mye du vil i vanlig "properties" i windows.. Dette funker mye bedre enn StyleXP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå