iverha2 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Har fått skade i underarmen i venstre hand, blei ganske vondt på trening i går. Veit ikkje heilt kva det skyldes, men. Tips til å få den bra igjen? Ta det med ro, eller fortsette trening? Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Har fått skade i underarmen i venstre hand, blei ganske vondt på trening i går. Veit ikkje heilt kva det skyldes, men. Tips til å få den bra igjen? Ta det med ro, eller fortsette trening? For meg hørest det logisk ut å ta det med ro Lenke til kommentar
Knife Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ta det med ro seff. Vil nok gå over om noen uker. Jeg klarte å forstue håndleddet på treningen og etter jeg gjor det så dro jeg opp 100kg på markløft. Joda vondt som faen. 4 dager seinere var alt OK Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Kjente nesten ikkje til det i dag, og har treningsfri helg så håper det er bra på måndag igjen Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) det dummeste man gjør når man har skadet en del man trener på er å fortsette treninga du har tatt det rette valget med å vente og la det bli bra igjen Hvis du er godt i gang med trening kan det være utrolig irriterende å måtte vente i noen uker på at det skal gå over, men tro meg, det er bedre å måtte ta litt opp igjen i stedet for å få slitasje. DA må du vente lenge Endret 23. januar 2010 av Spinexel Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Sant det. Kjente ingenting omtrent i går, skal trene måndag og sjå korleis det går Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 det er gutten sin bare en påminnelse, ikke begynn for hardt. ta det heller gradvis og sjekk om det gjør vondt. Gjør det litt vondt så stopp der og da. Da er ikke kroppen "rede" til å begynne enda og du må vente lenger Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 haha sant det, får kjenne etter på oppvarminga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå