Gå til innhold

nytt gratis mmo?

Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om noen av dere der ute veit om ett nytt eller veldig snart kommende mmo spill? bryr meg egentlig ikke veldig om sjanger, liker nesten alle spill. men vil være med fra starten:) eller litt etter, men ikke spill som har vart veldig lenge.

så lurte på om dere her inne veit om noe spill? som kommer? eller nesten akkurat har kommet ut? som enten er helt gratis eller sånn premium "betal mere, få mere" opplegg?

veit også at dette sikkert er spurjt om 100000000000 ganger fra før, men fant ikke noe nye;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Star Trek Online er i beta og kommer relativt snart.

Global Agenda er også i beta og kommer relativt snart.

Mortal Online kommer om tid og stunder (ikke altfor lenge til tror jeg), er også i beta.

Fallen Earth er ikke sååå gammelt.

Alle disse koster penger og månedsbeløp, men kom igjen, 100 kroner er ikke mye i måneden for et bra og stort spill.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Allods ser jo ganske bra ut.

http://allods.gpotato.com/

Fortsatt bare i Beta though.

Have no fear! Allods Online går i ÅPEN beta fra og med kommende tirsdag. Ikke spill på EU-serverne, ingen siviliserte mennesker ønsker å gjennomgå det forferdelige communityet de har der. Alle snakker Polsk/ Fransk/ Tyrkisk /Tysk/ Italiensk med svært få unntak.

Gpotato.com altså, ikke .eu!

Lenke til kommentar

Kanskje litt sent svar, men .. Du burde sjekke ut to koreanske MMORPGer som kommer til EU / US (er ikke sikker) snart.

Continent of the ninth http://www.continentoftheninth.info/DownloadsGame.html (En fanside hvor du blant annet kan laste ned den koreanske clienten, og få hjelp med å registrere deg).

Dragon Nest, fra Nexon, som vi alle kjenner godt fra blant annet maple story :-) Har ikke noen link, men bare å gjøre et kjapt søk på youtube.

Have fun ~

Lenke til kommentar
Allods ser jo ganske bra ut.

http://allods.gpotato.com/

Fortsatt bare i Beta though.

Have no fear! Allods Online går i ÅPEN beta fra og med kommende tirsdag. Ikke spill på EU-serverne, ingen siviliserte mennesker ønsker å gjennomgå det forferdelige communityet de har der. Alle snakker Polsk/ Fransk/ Tyrkisk /Tysk/ Italiensk med svært få unntak.

Gpotato.com altså, ikke .eu!

Skal spille dette når det kommer, og da på US serverne. Eneste jeg lurer på er hvordan man faktisk velger server US og ikke EU servere.

Lenke til kommentar
Dragon Nest, fra Nexon, som vi alle kjenner godt fra blant annet maple story :-) Har ikke noen link, men bare å gjøre et kjapt søk på youtube.

Have fun ~

Så lenge det er Nexon som driver det, så er det dømt til å phaile.

Jeg har spilt MapleStory i 4 år (sluttet nylig), du aner ikke hvor mye penger jeg har sløst bort på NX Cash.

Nexon bryr seg bare om pengene dine, ikke spillerne. De er utrolig dårlige til å drive spill, server checks og patcher blir alltid forsinket med 1-2 timer. (Nesten ihvertfall. Forbedret seg på EMS fra GMS ihvertfall :))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...