Joggi Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 hva er egentlig forskjellen hvis du ser bort fra fargen og pris Tekniske ting tenker jeg spes på Er xp pro en videre føring av w2k pro Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 tror det har noe med lisensen å gjøre. Er ikke sikker, men tror du kan kjøpe lisens for flere maskiner med pro, og ikke med home. Men er som sagt ikke sikker. Ta en titt på microsoft.no da vel Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Med Pro kan du høyreklikke på Min datamaskin og trykke på behandle. Tror ikke dette går i Home. Stor forskjell Er vel flere ting men har ikke tenkt over det noe spes. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 hva er egentlig forskjellen hvis du ser bort fra fargen og pris Tekniske ting tenker jeg spes på Er xp pro en videre føring av w2k pro Home støtter ikke 2 prosessorer. Det er mer også bla pro kan settes opp som "domene"-kontroller(i små nettverk) det kan ikke home Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 "]hva er egentlig forskjellen hvis du ser bort fra fargen og pris Tekniske ting tenker jeg spes på Er xp pro en videre føring av w2k pro Home støtter ikke 2 prosessorer. Det er mer også bla pro kan settes opp som "domene"-kontroller(i små nettverk) det kan ikke home Pro kan meldes inn i ett domene, det kan ikke home Se forøvring: http://www.microsoft.com/windowsxp/whichxp.asp Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Du har også noe begrensede muligheter i forhold til deling av mapper. I Pro kan du avgjøre hvem som skal ha tilgang til hvilke mapper og hvilken tilgang man skal ha - i Home har du kun en mulighet; "make my folders private" (Lukk mappen for alle andre enn deg selv, eller la den være fullstendig åpen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå