jahas Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Hei! Jeg fant dette prgrammet på nett ( via mil.no) og lurte på synspunkter dere har på det, pluss noen spørsmål. http://www.mil.no/multimedia/archive/00117...-_s_117174a.pdf Hvordan ser det ut? Kan det anbefales? Er også noen øvelser jeg ikke helt skjønner. Kunne dere prøvd å forklare dem?: Dag 1 ( Biceps og skuldrer) : 1. Bicepscurl: må jeg sitte? 5. Bicepspress ved hjelp av crossover maskin.? Dag 2 ( Bryst og triceps ) : 5. Brystpress ved hjelp av crossover Dag 3 ( Bein ) : 2,3,4: Bakside lår, legg og skråpress. Åssen maskin er det snakk om? Dag 4 ( Rygg) : 2. Ryggcurl 3. Tiltrekk ( er dette roing??) Lurer også på om jeg skal makse og hvilke dager jeg burde trene på (hvilke øvelser krever en dags opphold)? Endret 22. januar 2010 av jj_89 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Programmet var boss. Du er nybegnner så hvorfor ha en jævla dag for biceps? Og wow så mange sett og reps. OG HVOR FAEN ER KNEBØY? Haha, sjekk ut bein dagen fikk faktisk litt lattis men ja ok.. Oi, de mangler vist markløft også. Konklusjonen. .... finn deg et nytt et Lenke til kommentar
jahas Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Programmet var boss. Du er nybegnner så hvorfor ha en jævla dag for biceps? Og wow så mange sett og reps. OG HVOR FAEN ER KNEBØY? Haha, sjekk ut bein dagen fikk faktisk litt lattis men ja ok..Oi, de mangler vist markløft også. Konklusjonen. .... finn deg et nytt et okok, haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå