Gå til innhold

Ny laptop - Helgetilbud hos MPX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den pc'n var billig i forhold til hva den har av specs. Men hva skal du bruke den til? Om du er ute etter lang batterilevetid bør du se på Acer timeline modellene, selvom de er litt mindre utstyrt, funker de bra til surfing, nettbank, kontorprogrammer osv. Men om du klarer deg med 1.5 - 2 timer med batterilevetid, så hadde jeg valgt denne =) Bra prosessor og grafikkytelse =)

Lenke til kommentar
Den pc'n var billig i forhold til hva den har av specs. Men hva skal du bruke den til? Om du er ute etter lang batterilevetid bør du se på Acer timeline modellene, selvom de er litt mindre utstyrt, funker de bra til surfing, nettbank, kontorprogrammer osv. Men om du klarer deg med 1.5 - 2 timer med batterilevetid, så hadde jeg valgt denne =) Bra prosessor og grafikkytelse =)

 

Batteritid er ikke vesentlig, men jeg har bestemt meg for å kjøpe Asus.

Bruken min er veldig enkel, går primært på surfing, nedlastning, musikk og film.

Har store planer om å begynne med photoshop.

Jeg har en Asus minipc som brukes i sofaen, så den andre pcen blir mer en arbeidspc.

 

Er det andre Asus pcer jeg bør vurdere, eller synes du dette tilbudet er så bra at man burde

slå til?

Lenke til kommentar
Synes det var greit jeg, har nok kraft til photoshopping, men du trenger nok noe kraftigere pc til videoredigering. Men photoshop, surfing, litt gaming og alt annet vil funke =)

 

 

Takk for innspill.

Er litt fristet for å gå for Asus UL50VT også.

Noen som har noen erfaringer om denne?

Lenke til kommentar
Du bør vente litt med UL50VT, på jobben fikk vi inn ett parti med disse maskinene. 75% av de hadde feil med batteriet. Men ellers er det gode maskiner til det bruksområde, ala surfing, nettbank og slike ting.

 

 

Høres ikke bra ut.

Så hvis jeg betstiller en 50VT nå er det store sjanser for at det er feil med batteriet?

Vet du om maskinen er grei til bilderedigering?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...