scoop3x Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hooola, Jeg og en venninne driver på med et nytt prosjekt. Vi tar bilder av forskjellige mennesker som er sminket som diverse frukter. Hva synes dere ? -Kristoffer Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Synes alt er bra untatt lyset ditt. Er mange som gjør slike sandwich lysopsett, men skal det gjøres bra, må lysene balanseres bedre, her får du litt skygger både oppover og nedover på nesen hennes feks. Så den blir ikke spesielt pen ^^ Ville ha prøvd meg med en enklere dish oppe - reflektor nede set up. Evt. hatt fyllyset forfra, så det ikke lager skygger(ringflash eller feks stor softbox bak kamera). Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Synes alt er bra untatt lyset ditt. Er mange som gjør slike sandwich lysopsett, men skal det gjøres bra, må lysene balanseres bedre, her får du litt skygger både oppover og nedover på nesen hennes feks. Så den blir ikke spesielt pen ^^ Ville ha prøvd meg med en enklere dish oppe - reflektor nede set up. Evt. hatt fyllyset forfra, så det ikke lager skygger(ringflash eller feks stor softbox bak kamera). Når du sier sandwich. Lys fra sidene og motiv i midten? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ser bra fra refleksjon i øynene hvor lysene er plassert. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ser bra fra refleksjon i øynene hvor lysene er plassert. ja, men det er ikke sikkert de eneste lysene som er brukt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå