minisg Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hei ! Jeg trenger hjelp ! Jeg har mobil med Telenor Bedrift abonement på jobben og nå vil jeg ha en ny mobil. Har tenkt å kjøpe en med Djuice abonement til 1 kr bindene 12 mnd, men lurer på om jeg kan bruke mitt gamle Telenor bedrift simkort inn på den ? blir det noe problem senere ? har hørt at Djuice er samme som Telenor men ikke helt sikker på det... Samme spørsmål med "Tele2 Sheriff" kort med ny mobil tegning av vannlig Tele2 abonement Takk for hjelp ! Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Telenor/Djuice er samme selskap. Tror OneCall går under telenor også, men er ikke sikker. Tele2 er Tele2. Lenke til kommentar
thaoluan Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hmm... Tror ikke du kan kjøpe ny mobil med lås til Tele2 på Elkjøp og sett inn Tele2 Sheriff kort ! Det går ikke , tror jeg... Fordi det er 2 forskjellige abonementer Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hmm... Tror ikke du kan kjøpe ny mobil med lås til Tele2 på Elkjøp og sett inn Tele2 Sheriff kort ! Det går ikke , tror jeg... Fordi det er 2 forskjellige abonementer Har ingenting å si på abn, men operatøren. Er mobilen låst til Tele2, så gjelder det for alle abn. som Tele2 leverer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå