Krishell Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Litt lite kraft i de mini itx sakene Lenke til kommentar
FireNacho Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Vil dere ha en skikkelig utfordring ? prøv dere på dette: http://www.techtv.com/screensavers/superge...3381725,00.html *Se Video Highlight* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg jobber selv met et godt gamelt ATX kabinett jeg skal ha skikkelig harry modda før tg04 Farge=Rosa! Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Har lenge vurdert lage en datamaskin inni en stubbe hule ut og få det til og se pent ut Det hadde vært DRIT KULT!! Det hadde jo da blitt dritrått. Hvis du huler ut all "innmate" i stubben uten å kløyve den. Mulig at den blir litt tung, mn for all del: har ikke sett maken til liknende mod. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 Bare begynne, skal først bli ferdig med denne modden her, så skal jeg mekke stol/data modden min, så stubbe Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg har lagd en datamaskin inni en høytaler og en nintendo 64..sikkert mange andre som har gjort det, men det var gøy fordet Lenke til kommentar
eivtorg Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hadde pcen min inni eg halveis skap med dør lignende ikea opplegg som jeg satte inn plexi i. Den ene veggen manglet så den bygde jeg av lego. Var faktisk ganske praktisk, men jeg skiftet fordi det ble ofte litt for varmt inni når jeg kjørte viftene stille og fordi jeg ikke gadd å ta me trillebåre hver gang jeg skulle på lan. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 vel, det står et jævla stygt og upraktisk aopen big tower her på rommet mitt nå.. bytta bort kamle kabbizzet med en kamerat som ikke orka å modde sjæl.. skal se om jeg finner på noe morro med det.. stikkord -uv maling av kasse invendig og på komponentene -stealthe dvd og cd-rw med noe kult noe(sier ikke hva) -og en hel del annet småsnasent, som dere ikke får vite.. (plexi med motiv av satan-smily med skudd-høl i hue.. ) dra på tg04 å bli skremt!! det var foresten jeg som hadde montert pc i subben.. :wink: Lenke til kommentar
zyp Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Bare begynne, skal først bli ferdig med denne modden her, så skal jeg mekke stol/data modden min, så stubbe Irriterende Jeg satt å leste denne tråden, så såg jeg meg rundt i rommet og fikk se den gamle compaq'en som er 28k modemrouter nå... Uansett, jeg kom til å tenke på en gang før jeg ville bygge den om til 1U server, og fikk ideen om å lage ett flatt stolsete med innebygd pc... Så scrolla jeg et par linjer ned og så det du hadde skrevet Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 hehe, trodde selv jeg var den eneste med maskinvare i skjerm men nei :/ men min skiller seg fortsatt en god del ut Men håper vi møtes på tg til påsken. jeg var ikke der i år men lo av alle "case moddene" . skulle ikke vært lov en gang Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hva med å bygge et kabinett i Lego? Det hadde vært bra orginalt, da kan du bare bygge videre på kabinettet som du vil, utvide og ekspandere. Hvis en bruker litt lim så burde det holde. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 lego kabinett har blitt gjort før Lenke til kommentar
zyp Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 hvorfor ikke gjør slik jeg gjorde med en gammel 386 for noen år siden? jeg tok ut alt som var inni, for jeg skulle bruke kabinettet til noe annet... så plugga jeg sammen delene igjen og slo på... var litt gøy med stabelen av grønne kort som bare lå der uten kabinett... problemet blir når man skal på lan da Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 lego kabinett har blitt gjort før Har jo ikke no og si om det har blitt gjort før så lenge det er no "nytt" nye ideer etc Lenke til kommentar
zyp Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 satt og så meg rundt i roomet, og fikk øye på kassegitaren som står i hjørnet... stor nok plass inni der til alt man måtte trenge Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 snart er jo beige kabinett mer orginalt enn casemod. Jeg vil ikke være som alle andre, så jeg bygde et kabinett i treverk:) Jeg har sendt bilder i overklokking.no, men de er litt trege med å få de ut :x Lenke til kommentar
Bach Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Var innom på IKEA idag og kjøpte meg ny stol. Nominell m/autotilt. Uansett: De har fått inn nye metallkasser. :-) Kjøpte med meg en av typen "AVIG". En stor kasse med hengslet lokk og to mindre Corsair Hydrocool-liknende saker inni. Kosta 250,- for alle tre. Den har akkurat plass til en PSU på høykant, og da er det igjen feks 28cmX25cm. Hele kassa er 35cmX28cmX15cm. Etter hva jeg kan se får et m-ATX akkurat plass. Nå blir det LAN-Box på meg også. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 jeg skal begynne å modde kabinettet mitt(suntek TH-656) det vil bli min første modd(er 13 år), så jeg skal gå til en glassmester og få bøyd et plexy glass til døren(kabinettet er "rundt"), det vil bli noe nytt rundt der jeg bor fordi ingen har moddet et "vanligt" kabinett rundt her enda så jeg skal prøve og få folk til og modde kabinettene sine rundt her litt også så kansje en dag tar jeg en gammel pc og modder den inni en bosskorg eller noe sånt. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 he he.. Mange sprøe ideer når de først dukker opp. Har du etvanlig kabinett så gå på biltema og kjøp sånne ekstra bremse lys. De er ca 30 - 35 cm med lysdioder på ei rad. Demonter plasten rundt slik at du har kysdiodene på den plata. Ta en sånn teip som man bruker til å beskytte ledninger med og teip ei lang stripe under, dette er får å ikke kortslutte de... deretter fester du de inni pc og setter 12v til dem.. hvis du har hull i siden på kabinettet eller bak.. så kan du se lyset.. (rødt lys) Det er rått. Da har du egen casemod!!!! Har også tenkt til å sette en pc inni en brødrister.. har alt klart for meg... spørsmålet er om jeg har økonomi til det... Fant også ut hordan jeg kan modde et aopen kabinett med lysdioder, tanken streifet meg! Kommer med bilder hvis det blir noe av det...... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Har 2gamle forsterkere stående så jeg sparang nettop og henta de fram.. tenkete på å hive hw inni der..men ikke nok plas ...Hadde vært kult og satt det inni en cd- eller dvdspiller! også cdromet ut luka...det hadde vært DRIT kult... Har tenkt på det selv, men fant ut at desverre er blitt gjort Men kan jo lage det uansett! Har en gammel CD spiller... btw. Har vurdert å prøve meg på en VHS spiller Det virker som case modding er blusset opp. Sikkert mange som gjør det pga. "alle" andre gjør det. Det vil sikkrt roe seg litt og flere stile blir nok utviklet. Eg vurder fks å modde et kabinett litt men ikke for mye for å få en slags sølv stero komponet look. Eg tror ikke case modding bare kommer til å handle om vindu og lys, men om andre ting, trenger ikke nødvendigvis være så fancy.... Hva med å bygge inn i et kjøleskap? Sikkert bra for overklokking Bygge inn i diverse kjøretøy(fks. scooter) Bygge inn oppe et snowboard 8) btw. Er det noen her som har bygget eget hovedkort? Skal visst ikke være så vanskeligt så lenge du har peil på elektronikk(noe eg ikke har) Tror det finnes noen guider for dette? Å bygge selv opner for spennende muligheter. Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå