Gå til innhold

Flere som har gått lei standar kabinetter?


Anbefalte innlegg

Hva med å bygge en pc inn i en stabel med leksikon? Du tar en serie med leksikon (a-å), limer de sammen og skjærer ut innmaten. Bør være god plass til en pc der. Fin å ha i bokhyllen. Man kan jo også bygge en pc inn i veggen, taket eller gulvet . Er man bare litt kreativ, så...

Hva med en pc inni en printer? Stygt som bare F, men vekker sikkert litt oppsikt når du spørr kompisene om de vil være med hjem til deg for å spille. Vel hjemme setter du deg ned og slår på printeren!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bygg PC'n i en bil-felg. Det er vel en original idé :woot:

Ingen som har maken

felg2.jpg

tenkte på noe lignende jeg en gang :p

 

er full av ideer jeg, men har ikke råd til å gjøre noe med dem...

kanskje jeg skal leke meg litt med noe gammel hardware jeg har liggende... 100-200mhz cpu...

grei å kjøre linux på... trenger bare en harddisk på et par gb...

å mekka en cs server greie hadde vært kult...

har kjørt server på 200mhz router boxen min som står i hjørnet her, men de var ikke plass på harddisken, så jeg måtte pakke ut på min pc og slette mye unødvendig dritt...

men funka fint uten lagg, kjørte realbot helt fint også...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tja, originale kabinettideer manglet det ikke her.

 

Får vel bare føye til ideen Fjøslukt og jeg jobber med for tiden: en rød postkasse. Ikke sånn liten fislete som "alle" har hjemme, men sånn stor rød i panserstål som henger rundtom spes. på postkontorene 8) .

 

Keep up the good work folkens! Det eneste som setter begrensninger er fantasien!

 

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar

Hva med å bygge hw inn i en stor bass-kasse? (Eventuelt bygge

bass-kassa selv) Med ordentlig treverk...

Og bruke de høytalerene som er i som pc-høytalere. (må seff ha en

liten switch sånn at man kan koble de ut og bruke headset i steden)

 

 

Eneste problemet er magnetismen fra høytalerene.... (og mangel på

penger :( )

Lenke til kommentar

Har tenkt på det selv, men fant ut at desverre er blitt gjort :(

Men kan jo lage det uansett! Har en gammel CD spiller...

 

Hepp, den tok jeg :D (blant mange andre) prosjekt phvia

 

Men for og komme tilbake til den røde tråd her. For mye standardiserte mod's. Joda, er helt enig. Men et veldig viktig kriterium for meg i alle fall, er at PC'en skal være praktisk å bruke etter du har modifisert. Det er heftig å bygge en "v-åtter" maskin, men har man f-eks plass til den? Spørsmålet blir om man mod'er som show off, eller som en bruksgjenstand. Begge deler er selvfølgelig like lovlig :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Neida, det er jo dritfett!

 

Jeg har ikke store planer om å modde pc-en inni en cd-spiller.. Jeg kommer nok kun til å modde av praktiske årsaker..

 

akkuratt nå sitter jeg med mitt Lian-li pc50, kassa var en liten skuffelse når jeg fikk den men... derfor vil jeg piffe den opp med litt bedre vifter,lys(har 5-6 leds liggende) og støydemping...

 

Hvor skal jeg ta strøm til de led'ne fra, hvilken kontakt?

 

 

Any ideas?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...