Jack_Daniels Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hei, skal ha meg noen røde katoder, har hørt mange rykter om at røde katoder ofte går over til en mer rosa farge enn rød. Så lurte på om noen av dere har erfaringer med de 2 typene jeg har sett på norske nettsider. Akasa katoder og Sunbeam katoder Erfaringer anyone? Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg lurer på dette jeg også. Du kan finne Revoltec katoder på Dustinhome, men de er ikke på lager. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Vel utifra hva jeg har hørt så er sunbeam de med sterkest lys og de billigste. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Mener å huske at en kompis hadde sunbeam sine. De ble veldig lyse og rosaaktige. Mulig du kan legge noe runt/på lysene som gjør dem mørkere i fargen? Lenke til kommentar
Khani Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nja akasa er helt rosa den og. Det fungerer kansje med metoden din får vi håpe hvis ikke er det mulig og skaffe deg led istedenfor. det er mye dyrere men gir en god rød farge. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Da er det et mye bedre alternativ. Katoder har jo en tendens til å ryke/bli ødelagt ved litt bevegelse. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Eneste som jeg glemte og tilføye er at led bare lager pungter med lys mens katode lager et sterkt lys nesten uten ujevnheter. Men også led vifter er også mulig. De pleier og lyse kraftig. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Eventuelt lage egne LED-lister med dioder som har god spredningsvinkel.. Da oppleves ikke belysningen som så veldig ujevn.. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Enda en løsning er vel å kjøpe neonlys istedet for katoder. Men har noen en link til røde neonlys? Lenke til kommentar
Khani Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Enda en løsning er vel å kjøpe neonlys istedet for katoder.Men har noen en link til røde neonlys? Nja neonlys pleier og avgi en del varme så du må ha noe som kan blåse ut den varme lufta bedre. Men katoder fungerer bra og er billige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå