Gå til innhold

[Løst]bærbar til ingeniør programmer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tusen takk for et godt svar med en god begrunnelse Tj-nome :!:

er det andre som har gode tips eller råd angående 2390 (som er den pcen jeg er nærmest å kjøpe men må vente en uke til den kommer på lager) eller andre 13,3-14" pcer så ønsker jeg gjerne at de skal si i fra.

og som jeg forstår er ikke envy modellen verdt 3 ganger så mye som 2390?

Lenke til kommentar

HP Envy 13-1100 er dyr nettop pga mobility (Batterilevetid, ytelse og vekt) den koste også litt mer når den såpass ny på markedet.

Har faktisk vudert HP Envy 15-1100 til neste innkjøp av laptop, men desverre vokser ikkje pengene mine på tre.

Vist eg finner eit godt alternativ til ein annen "13,3-14" skal eg poste det :thumbup:

Lenke til kommentar

når man spiller spill som FM er det prosessoren som er avgjørende eller ramen eller hva???

bare å poste nye forslag til pc (13,3"-15,0"),

(synes det er rart ingen har anbefalt mac, men til mitt bruk gårde kanskje over budsjette mitt)

Lenke til kommentar

FM? som i Football Manager 2010. Det spelet kjøre ganske enkelt og greit på alle laptops. Angånde spill så er det GPU (Grafikkortet) som for den store jobben. Sjølvsagt treng man RAM og CPU (prossesor) men dei er ikkje den mest avgjørende delen i pc når man tenker spel.

Lenke til kommentar

ja jeg mener Football Manager 2010.

FM fungerer ok på min gamle laptop men jeg ønsker at det skal gå raskere og at jeg kan bruke større databaser. for dette trodde jeg man trengte mer ram eller bedre prossesor. trodde ikke skjermkortet var så viktig til FM spilling. men jeg er ikke sikker...

tror dere at den hp 2390 er kraftig nok til at FM kjører bra???

Endret av krisbj
Lenke til kommentar

Hei, skal prøve og forklare litt enkelt.

Det finnest 3 stykke i denne serien, I7, I5 og I3. Der at I7 vill ha dual-core og quad-core med 4 til 8 threads, som er den sterkeste i serien. I5 vill kun vere dual-core med 4 threads. Menst I3 vill ha dual-core men ikkje støtte for Turbo som I7 og I5 har.

Her kan du lese om turbo boost

Lenke til kommentar

jeg tror jeg skal kjøpe dockingstasjon og en 22" skjerm i tillegg. har hørt at 24" vil gjøre at maskinen går skatere pga skjermkortet, stemmer dette? Hva slags skjerm burde jeg velge. er det noen spesielle spesiikasjoner som innganger, kontrast osv som jeg burde se etter? bruken er jo forklart tidligere i tråden.

har noen noen tips til meg til valg av skjerm?

Lenke til kommentar

Det viser seg a maskinen ikke har mulighet for dokking men trenger uansett en større skjerm, og ønsker da hjelp fra dere

har fått et godt tilbud på denne

LG W2243TE-PF/ 22" 30000:1 2ms DVI BK (W2243TE-PF)

pc skjerm

er den ok???

Endret av krisbj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...