simalarion Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Ja fortellingen går videre men jeg opplever det som cutscenes selv om karakteren har begrenset bevegelse. Men mulig HL var første FPS uten meny systemet der man fikk oversikt over hvor mange man haddet drept, skatter som var funnet osv. Om det er dette som legges i uavbrutt handling har dere nok rett (at HL var det første FPS spillet til ikke å bruke disse menyene). Endret 17. mars 2010 av simalarion Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Ja fortellingen går videre men jeg opplever det som cutscenes selv om karakteren har begrenset bevegelse. Men mulig HL var første FPS uten meny systemet der man fikk oversikt over hvor mange man haddet drept, skatter som var funnet osv. Om det er dette som legges i uavbrutt handling har dere nok rett (at HL var det første FPS spillet til ikke å bruke disse menyene). Det er ikke det vi legger i uavbrutt handling, det vi legger i det er at all historie blir fortalt in-game mens du spiller. AtW Lenke til kommentar
NoClip Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 jeg hadde gledet meg sånn til HL2 EP3, men nei. valve bare må utsette det, og i tilegg har de utsatt portal2 også. ja ja alle valve spillene jeg har er jo gode, tror ikke valve kutter på kvaliteten. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det drøyer og drøyer.. men.. det har liksom vært så VELDIG stille, ikke noe snik-greier eller noe.. jeg håper nå fortsetter med historien.. er vel ingen som tror motsatt, eller!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg