kilik Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Fra en som har spilt de fleste nevneverdige FPS fra Wolf3D og oppover, så vil jeg hevde at HL2 er det beste i sjangeren. Hvis Ep3 ikke kommer i år, så tipper jeg Valve har planer om å gjøre om episoden til et fullpris-spill i stedet (les: Half-Life 3). Endret 24. januar 2010 av kilik Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Fra en som har spilt de fleste nevneverdige FPS fra Wolf3D og oppover, så vil jeg hevde at HL2 er det beste i sjangeren. Hvis Ep3 ikke kommer i år, så tipper jeg Valve har planer om å gjøre om episoden til et fullpris-spill i stedet (les: Half-Life 3). Smak og behag forsåvidt, personlig synes jeg både HL1, Doom2, MW4 og andre er bedre spillopplevelser enn HL2. Dog gleder jeg meg til EP3, episode-spillene har vært gode spill. AtW Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Valve er et selskap jeg bare sier "Go ahead, I'll wait" når det kommer til deres spill. Jeg vet i alle fall at når de kommer med et spill er det oftest verd ventetiden. Dette så man med Half-Life 2 og dets episoder. Så den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) atw Ang "har du ikke spilt det" på min forige post, siktet jeg til han du svarte igjen Rudde93. Ser nå et det muligens ikke er så lett å se da jeg ikke quotet med det han lurte på først. Faktisk veldig få spill Valve står 100 prosent bak Det er Half life serien, Counter strike (inkl lignendet online skyte spill), portal. Veldig få men Fy f.. for en kvalitet, spiller spillene fortsatt ). Endret 24. januar 2010 av simalarion Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Sa ikke en av utviklerene noe som "Vi valgte å satse på episoder, så vi kunne gi ut spillene med mindre mellomrom?" Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Coffey: Ja. Det var planen deres. Half-Life 3 er nok ganske uaktuelt før om minst et par år. Tror heller vi vil se EP3 med noen flere oppgraderinger til spillmotoren. Endret 25. januar 2010 av cs_ Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hele episode-gaming konseptet gikk i dass, men så lenge det blir bra. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det har blitt gryntet om, fra Valve, at Episode 3 vil være avslutningen på Freeman som hovedkarakter. I en eventuell treer så vil det derfor være en ny hovedfigur. Mange spekulerer i om det blir Alyx. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Half-Life 2 uten en anonym, taleløs protagonist? I. don't. think. so. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det funket jo utmerket med Opposing Force og Blue Shift. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ingen av dem ble utviklet eller en gang utgitt av Valve, og var ikke fullverdige spill/episoder - offisielt sett er de utvidelsespakker. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg betviler at Valve selv ville valgt en velkjent og pratesyk protagonist i et "ordentlig" HL-spill/episode utviklet av dem selv, det var bare det. En annen enn The Free Man, godt mulig, men Alyx? Jeg tviler. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jo, men hva har det med det jeg sa å gjøre? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg mente bare å si at jeg tror ikke Valve selv vil velge den løsningen, trass i at det funket bra i OF og BS. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Nei, det er jo greit, jeg er enig i det. Selve stammen i HL-serien bør være Freeman sitt domene, men BS og særlig OF var knallspill det også. Jeg håper Valve begynner på et nytt prosjekt så snart de føler Freeman-historien er over. Jeg er litt skeptisk til å utvide universet nevneverdig. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 de kunne eventuelt lage ett spill i samma univers men ett helt annet sted. Selv om Freeman river ut hjertet på Combine ved å ødelegge Citadel så kontrollerer de jo hele jorden i utgangspunktet så det må jo være nok av kamper å ta av. Se for deg å labbe rundt ett sted ved ekvator, kansje afrika.. men de har sikkert en plan Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Se for deg Crysis med Combines i stedet for koreanere, og du har ideen din i et nøtteskall. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 crysis er ikke i nærheten av half life! =)alt for mye fjas! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hmm var alt annet en det som var poenget om du nå svarte skulle jeg tro, eller nettop det som var poenget hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg