AfterGlow Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ingen Half-Life 2: Episode 3 i år heller. Les mer Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Fy f.. Det er en av få titler jeg virkelig ser frem til.. Håper at de kommer med en "superoverraskelse" snart.. siden de ikke kommenterer noe FØR de har noe å kunngjøre.. kanskje de ikke vil kunngjøre det før det faktisk ligger klart! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Valve er vel strengt tatt en av de som virkelig bruker den tiden de trenger, og ikke sier mer enn nødvendig til omverdenen. Ikke helt ulikt blizzard. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Valve er vel strengt tatt en av de som virkelig bruker den tiden de trenger, og ikke sier mer enn nødvendig til omverdenen. Ikke helt ulikt blizzard. Det betyr kvalitet! Bare bra de tar seg tid Imo. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Valve klarer vel ikke å fokusere på mer enn en tittel av gangen. Det er Left2Dead som har vært greia en stund. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Er Half-life no bra egentlig? Vurdere og teset det ^^ Hvordan er det forhånd til Halo sieren, Call of Duty 4 & 6, Battlefield, Bioshock? Endret 22. januar 2010 av Rudde93 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Er Half-life no bra egentlig? Vurdere og teset det ^^ Ja! Det er vedt en test eller 3. Har aldri fått den samme følelsen i noen andre fps Herlige spill! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ikke for å gå helt OT, men hva handler det egentlig om? Utifra det jeg vet så handler det om aliens eller zombier eller noe slikt? xD Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Se på wikipedia og spill gjennom det første spillet, spill gjennom det første på nyt når Black mesa source kommer ..... Men over til emne: Lenge ......... Endret 22. januar 2010 av The Ghost Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 HL3 ville vert digg da! Istede for de alt for korte episodene. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Nå pleier jeg å være den første til å påpeke at lengre utviklingstid gir økt kvalitet, men at en episode tar flere år er? Det begynte å bli litt latterlig tidlig i fjor. Jeg håper virkelig de nå disker opp med et fullt spill som holder samme standard som episodene. Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Nja, kan trygt si at jeg ikke satt igjen med den samme følelsen etter å ha rundet HL2, som jeg hadde da jeg runda 1eren. Det føltes som om jeg bare ble kastet ned i noe spetakkel og at jeg bare måtte skyte meg gjennom. Mener selv at oppfølgeren var slapp, men det gjenstår for meg å spille episode 1 og 2, som står på hylla siden... Gudane vett Lenke til kommentar
Kenni91 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 liker ikke det, håper det bare ikke blir som Duke Nukem Forever. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 At det kjem meir er ikkje tvil om. Om det blir EP3, HL3 eller noko anna betyr ikkje stort. Valve leverer varene uansett. HL1 står framleis som det beste i denne serien, deretter kjem nok EP2, som var veldig bra. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Valve klarer vel ikke å fokusere på mer enn en tittel av gangen. Det er Left2Dead som har vært greia en stund. L4D er ikke utviklet av Valve, men av Turtle Rock Studios. De er riktignok en del av Valve nå, men utviklerteamet har i utgangspunktet ikke noe med Valve sitt utviklerteam å gjøre. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 "kanskje har Valve tenkt å overraske spillverdenen med et splitter nytt Half Life 3 i stedet?" Du er nok inne på kjernen av problemet der, for episode 3 har vi alleredet betalt for. Da er det selvsagt bedre for dem å bruke tid på et nytt spill?. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) hmm er ikke de gratis pga man handlet hl2?, jeg kan ikke huske at jeg betalte for episode2. Men mulig jeg husker feil (mener jeg betalte en pakke der jeg fikk med episode2-3) Endret 22. januar 2010 av simalarion Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hvorfor måtte Steam ha 1$ = 1€? Om de skal regionalisere det så kan de vel heller si 1 NOK = 1$. Nyeste supertitler til 60kr, ja takk! Slik de holder på nå så skulle man jo tro de var ute etter å tjene penger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg