Gå til innhold

Cs ban! skifte wonid neida!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit...

Men jeg driver ikke med rcon hacking...

Eneste banne metoder jeg har hvert borti er med WonId, så beklager hvis jeg tar feil. Er faktisk ikke noe CS geni, er mer geni generelt med PC. Så ro ned, skal lære meg mer med PC og lignende etterhvert, og hvordan et hver og enkelt spill fungerer ER ikke min sterke side...

Btw, takk, lærer at å gjøre feil. :lol:

Lenke til kommentar
Nei mr 1337, man kan ikke skifte Won Id'er, eneste man kan skifte for å få ny Won Id er CS key! Hver key har sin egen Won Id, og denne kan aldri forandres av deg selv på samme key!

javel mr.know-it-all

Takk mr. CH34T3R-H4Xz0R-m3d-//4|_|_H4C|<-0G 4i//b07.

Ahh, godt å få sluppet det ut... Sorry, men blir så sur på cheaterne i CS som eier meg... :D

Lenke til kommentar

The biggest, the best, better then the rest! :wink:

Sry for off topic, men Clawfinger eier :)

Btw. hva om en har ISDN, skriver feil rcon passord 3-4 ganger... neste gang han da kobler seg opp på inet, så kan han prøve 3-4 ganger til. Asså, det kan ikke helt stemme det da? Virker litt rart, ettersom det er flere her som sier at det stemmer...

Lenke til kommentar

The biggest, the best, better then the rest! :wink:

Btw. hva om en har ISDN, skriver feil rcon passord 3-4 ganger... neste gang han da kobler seg opp på inet, så kan han prøve 3-4 ganger til. Asså, det kan ikke helt stemme det da? Virker litt rart, ettersom det er flere her som sier at det stemmer...

Hva vil du fram til "En Tiger"?

Skjønte ikke helt poenget ditt... Du sa bare at "det" liksom ikke helt kunne stemme... Hva er "det" ?

Og hva med "off topic"? Siktet du på signaturen min og mente at vedkommende du nevnte var/er bedre enn meg? :o

How dare you, you monster!!!

Lenke til kommentar

The biggest, the best, better then the rest!  :wink:  

Hva vil du fram til "En Tiger"?

Skjønte ikke helt poenget ditt... Du sa bare at "det" liksom ikke helt kunne stemme... Hva er "det" ?

Og hva med "off topic"? Siktet du på signaturen min og mente at vedkommende du nevnte var/er bedre enn meg? :o

How dare you, you monster!!!

En Tiger: Jo, det stemmer. Rcon hacking blir IP bannet, prøv selv hvis dere ikke tror meg. Få noen til å sette opp en dedicated server, så ber du han sette et rcon passord som du skal prøve å hacke. Sjekk i server loggen etterpå, så finner du fort ut at du ble bannet på IP.

zalo: Tror nok han mente at gruppen Clawfinger eier.

/me lytter til Clawfinger - The Biggest And The Best

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...