Mari0 Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 CS ban jeg har blitt banna på grunn av at jeg lekte litt med rcon passwordet! jeg prøvde å knekke d ! men jeg er memlem i clanen som har servern! dem sier at jeg ikke står i bann lista hvordan unbanne? kan man skifte won id i hele tatt ? Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 JEg tar kanskje feil, men jeg tror du faktisk må skifte CD key fo å få ny Won id. En kamerat av meg ble bannet, og han måtte iallefall kjøpe nytt spill. Hvis serveren deres er registrert i en eller annen server gruppe, har kanskje de en egen liste over hva du har gjort og hvordan du gjør det godt igjen. Da kameraten min ble bannet,( det var en Public Serv.) fikk han oppgitt en internettadresse i Console, med beskjed og å gå der, hver gang han prøvde å spille. Hvis ikke er det alltid et eller annet Geni som kan fortelle deg hvordan du skifter won id. (Half Life koster forresten bare mellom 100-150 kr.) Lenke til kommentar
Mari0 Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 hmm ! takk for et langt svar! fint at du tok deg tida! var på do 2 ganger under teksten ! Lenke til kommentar
Mari0 Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Fint at du kunne svare særlig siden d er så fint vær i dag! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Reinstallering av spillet = ny won id Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Dersom du vil endre cd-key kan dette gjøres i registeret i Windows. Startmeny -> kjør -> regedit. Søk på Counter-Strike eller Half Life, så finner man det etterhvert. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 når man bannes ved forsøk på "*hacking*" så er det IP'en som får svi, ikke wonid Lenke til kommentar
larsos Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 når man bannes ved forsøk på "*hacking*" så er det IP'en som får svi, ikke wonid Er det nå det ? Hvordan får du det til ? Siden mange har ISDN og får ny ip hver gang man logger seg på internett ! Håper du har noe svar på dette. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 heh. er vel heller wonid. man har jo ikke mulighet til å banne ip i cs... Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 heh. er vel heller wonid. man har jo ikke mulighet til å banne ip i cs... Jo. Forsøker du å "hacke" rcon passordet blir du bannet på IP. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 ja klart. blir jo tatt av firewallen. men det er jo rimelig teit hvis den banner deg for evig ^-^ Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 jeg kjøpte hl på www.play.com koster 70 kr og kommer i løpet av en uke. fraktfritt. må ha visa da. masse annet billig kult der og. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Reinstallering av spillet = ny won id Absolutt ikke sant.. Man tildeles en won id første gangen man bruker cd-keyen, og dette hører til resten av cd-keyens liv Skaff deg en ny cd-key, eller få dem til å unbanne deg.. hvis du ble bannet, er det selvfølgelig mulig å unbanne også.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Det er selvfølgelig ikke IP'en som blir bannet fra serveren der, kanskje brannveggen på serveren gjør det på en måte, det kjenner ikke jeg til. Man får IKKE ny WonId med å installere CS på nytt! Men man får ny WonId med å kjøpe ny CS. Men hvorfor? Gi en admin WonIden din (OBS: IKKE CS KEY'EN) og be han unbanne den. Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 www.hlsw.net HLSW kan skifte WON ID'en din, (tror jeg..) File>WON ID Database så kan du i alle fall skrive inn WON ID, som du kan svisje rundt i Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Nei mr 1337, man kan ikke skifte Won Id'er, eneste man kan skifte for å få ny Won Id er CS key! Hver key har sin egen Won Id, og denne kan aldri forandres av deg selv på samme key! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 By the way H4ck3r, det du tenker på er å finne en WonId, f.eks. en venn eller noe. WonId'en er bare en Id som gjenkjenner en person i CS, og derfor kan man finne folk med en WonId. Og en WonId kan IKKE stjeles og brukes, er eneste CS keyen man ikke må gi ut. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Det er selvfølgelig ikke IP'en som blir bannet fra serveren der, kanskje brannveggen på serveren gjør det på en måte, det kjenner ikke jeg til. altså, ha litt peiling før du uttaler deg IP bannes av HL/CS som et "sikringstiltak" mot at eventuelle lyst-passord-prøvere skal treffe riktig passord. server-admin kan selv sette variabelen med hvor mange feil-forsøk man kan ha før ban Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå