Gå til innhold

Cs ban! skifte wonid neida!

Anbefalte innlegg

CS ban jeg har blitt banna på grunn av at jeg lekte litt med rcon passwordet! jeg prøvde å knekke d ! men jeg er memlem i clanen som har servern! dem sier at jeg ikke står i bann lista hvordan unbanne? :( kan man skifte won id i hele tatt ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JEg tar kanskje feil, men jeg tror du faktisk må skifte CD key fo å få ny Won id. En kamerat av meg ble bannet, og han måtte iallefall kjøpe nytt spill. Hvis serveren deres er registrert i en eller annen server gruppe, har kanskje de en egen liste over hva du har gjort og hvordan du gjør det godt igjen.

Da kameraten min ble bannet,( det var en Public Serv.) fikk han oppgitt en internettadresse i Console, med beskjed og å gå der, hver gang han prøvde å spille.

Hvis ikke er det alltid et eller annet Geni som kan fortelle deg hvordan du skifter won id.

(Half Life koster forresten bare mellom 100-150 kr.)

Lenke til kommentar
når man bannes ved forsøk på "*hacking*" så er det IP'en som får svi, ikke wonid

Er det nå det ? Hvordan får du det til ?

Siden mange har ISDN og får ny ip hver gang man logger seg på internett ! Håper du har noe svar på dette.

Lenke til kommentar
Reinstallering av spillet = ny won id :)

Absolutt ikke sant..

Man tildeles en won id første gangen man bruker cd-keyen, og dette hører til resten av cd-keyens liv :D

Skaff deg en ny cd-key, eller få dem til å unbanne deg.. hvis du ble bannet, er det selvfølgelig mulig å unbanne også..

Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig ikke IP'en som blir bannet fra serveren der, kanskje brannveggen på serveren gjør det på en måte, det kjenner ikke jeg til.

Man får IKKE ny WonId med å installere CS på nytt!

Men man får ny WonId med å kjøpe ny CS.

Men hvorfor? Gi en admin WonIden din (OBS: IKKE CS KEY'EN) og be han unbanne den.

Lenke til kommentar

By the way H4ck3r, det du tenker på er å finne en WonId, f.eks. en venn eller noe. WonId'en er bare en Id som gjenkjenner en person i CS, og derfor kan man finne folk med en WonId. Og en WonId kan IKKE stjeles og brukes, er eneste CS keyen man ikke må gi ut.

Lenke til kommentar
Det er selvfølgelig ikke IP'en som blir bannet fra serveren der, kanskje brannveggen på serveren gjør det på en måte, det kjenner ikke jeg til.

altså, ha litt peiling før du uttaler deg

IP bannes av HL/CS som et "sikringstiltak" mot at eventuelle lyst-passord-prøvere skal treffe riktig passord.

server-admin kan selv sette variabelen med hvor mange feil-forsøk man kan ha før ban

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...