Gå til innhold

PL: 26.1.10 v Wolves, Molineux

Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, det er en sannhet med mofifikasjoner. Det er ikke hans skyld at Rafa bruker han hver jævla kamp. Men spiller ræva gjør han da.

Greit nok at Rafa er på en heftig acid trip av og til, men Lucas må tåle kjeft for spillet hans og. Vi stormer framover med mange spillere, det som gjelder er å komme i overtall, og det fort. Å være litt kreativ er heller ikke dumt. Hva gjør Lucas alltid? Jo da, han spiller ballen bakover. :wallbash:

Og hvor i HELVETE var Aquilani i dag?

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Hvorfor kjøpte han Aquilani når ikke bruker han ! Blir som Arsenal fan irritert av og se start elleveren. :nei:

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Fy faen, jeg skulle kutte ned på banninga... men LFC hjelper meg ikke. Drittspill, dritt-Lucas, dritt-Rafa, drittkamp... drittsesong! Å være Liverpool-supporter for tida er like spennende og gledelig som å ha vært forsøkskanin for medisinske eksperimenter mot sin frie vilje. Bivirkninger som søvnmangel, irritasjon og andre følger også. Fy faen!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Aquilani skjønte ikke bære selv han, så det ut som.

Han var jo Liverpool's beste mot Tottenham,og vraket idag. Skal Rafa gjøre det samme med han,som han gjorde mot Keane?

Lenke til kommentar

Feilpasning på feilpasning. Manglende ballkontroll, mottak og innsats i dueller. Tilfeldige innlegg og framspill uten mål og mening. Ingen plan. Ikke-eksisterende samspill. Jeg blir ikke engang halvvåken av at en Liverpool-spiller har ballen i nærheten eller tilogmed innenfor motstander sitt straffefelt - får liksom aldri følelsen av at det er noe på gang.

Klarer ikke å motivere meg til å bli irritert, heller. Blir bare oppgitt. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tror ikke tre dverghorer og en kasse O'boy kan få meg i bedre humør ikveld.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Muligens Eggelikøren? The right stuff ifølge Zu :D

Nei. Jævla frustert. (Minnet mye om fjor årets uavgjortkamper)

Vi åpner faktisk bra, og burde avgjort i denne perioden.

Så slipper vi dem inn i kampen, og de er like nær seier som vi.

For defansivt, Masche sugde balle forover i dag. Masche + Lucas funker ikke uten en mega kreativ sentral midtbane spiller i slaget. Aka Aquilani.

For Inneffektivt. Gerrard rusten, resten fomler ballen bort hver eneste gang. Ble litt fart når goggen kom innpå, men syns vi stiller noe høye krav om han liksom skal ta en Torres og avgjøre på egenhånd.

Kunne med fordel ha byttet innpå Aqui og Pace ja.

Dog forstår jeg rafa litt, for de brakk nesten foten på Maxi 2 ganger.

Jeje, kan ikke si dommerene var med oss heller akkurat, uten at de tok fra oss noen store sjanse. Mer på kort, frispark og denslags.

Edit:

Regner med at Nettavisen har gjort en grovis når de skriver at Torres starter på topp.

Eneste smilet fra meg de siste par timene.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Lucas fungerer perfekt som bremsekloss for all kreativ og aggresivt spill.

Her er vi usedvanlig enige!

Lucas ødelegger all dynamikk både defansivt og offansivt. Står konstant på feil side, taper alle dueller, blir dyttet unna, er treg som en snegle, setter andre under press, er ufattelig treg i topplokket, greier ikke å spille raskt og presist, og har overhodet ikke øye for offensive løsninger.
Lenke til kommentar

Artig tråd, begredelig kamp.

Hadde ikke trodd at Maxi skulle få spille første mnd for dere. Han havner vel på benken etterhvert.

Edit:

Må kanskje presisere at jeg regner med han spiller godt nok til at Benitez vil spare han på benken etterhvert. Eventuelt lar han Maxi bruke en sesong til å "spille seg i form", som Gerrard og Lukas. Vet ikke om Lukas har mer inne, men Benitez har vel kontroll på det der.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...