Varmo Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Kan jo ha en fast tråd for konkurransen der tråtittelen blir oppdatert for hver kamp, så poster vi lagene der og holder kontroll på poeng osv der i førstepost. Høres ut som en god idè, og kan være spennende. I såfall må vi bli enige om et poengsystem osv. Skal ærlig inrømme at jeg ikke er helt sikker på hva som er vanlig på den fronten men. Er egentlig for både laguttak- og resultattipping jeg Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Kan vel bare bruke det de har på KF, kanskje med vår egen twist? Man skal tippe de elleve som starter kampen,det er ikke lov å gardere seg.Hvis man plukker de elleve rette, får man poeng. Formasjoner etc. er irrelevant. Alle KF sine regler finne du her. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Forslag til regler: * Et forslag til uttak pr bruker. * Ikke lov til å bruke endre-knappen, da teller ikke forslaget. * 1 poeng hvis spilleren starter kampen, 2 poeng hvis man treffer på hvor på banen han starter. * 2 poeng for riktig antall mål hos Liverpool, 2 poeng for riktig antall mål hos motstander og 5 poeng for riktig resultat. Dette tror jeg hadde funka, hva mener dere? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Forslag til regler: * Et forslag til uttak pr bruker. * Ikke lov til å bruke endre-knappen, da teller ikke forslaget. * 1 poeng hvis spilleren starter kampen, 2 poeng hvis man treffer på hvor på banen han starter. * 2 poeng for riktig antall mål hos Liverpool, 2 poeng for riktig antall mål hos motstander og 5 poeng for riktig resultat. Dette tror jeg hadde funka, hva mener dere? Nja, blir avansert, må være noen som gidder å regne ut poeng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hvor mye penger tror dere stepehen Hawking vil ha for jobben? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Når jeg nevnte resultattråd tenkte jeg det som en muligens separat konkurranse, lignende den de har i United-delen, der er reglene rimelig greie med 1 poeng for riktig resultat. Det skal det være mulig å holde styr på. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Litt for mye det sagberg imo. 1 poeng for riktig lag, alt av formasjoner ol blir irrelevant. I samme tråden kan vi ta resultattippingen. Feks: Liverpool v Wolves Reina Carra-Skrtel-Kyrre-Insua Lucas-Masche Kuyt-Gerrard-Riera Ngog 3-0 (1poeng om riktig) Endret 26. januar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har faktisk savnet gjetting av formasjon\lagutak, det var populært før. Før var det jo umulig å tippe laget da. Reina Arbeloa - Carra - Skrtel - Aurelio Alonso - Mascherano Kuyt - Gerrard - Riera Torres Var noe sånt absolutt hver eneste gang. Agger, Insua og Lucas startet noen ganger, men vanligvis var det alltid dette laget. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Vell, som vi ofte har presisert så er det stor forskjell på hva man tro og håper da. Tiltaket er greit nok, men tror ikke jeg orker å henge meg på pga spillere som ikke spiller pga skade i 12 time osv. Får se. Jeg starter i såfall med Bonus poeng som traff med Masche på Høyreback i fjor Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Noen av dere som har erfaringer med dette? (C+ sin WEB-tjeneste) Synes 159,- for en fotballkamp var rett og slett sinnsykt dyrt. Latterlig at RiksTV kun har C+ Sport 2 i helgene, og ikke uansett når det er fotball. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det er rett og slett tragisk. Full boikott imo. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ser det at det blir litt komplisert ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 159 for en kamp??? Alle burde boikotte siden, så får de vite hva slags søppel de har innført. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Trodde først at det var en feil eller noe. 159,- for EN fotballkamp er jo helt banalt. Nesten sånn at man kan forvente at kampene sendes i 1080p der. Selv om de selvsagt ikke gjør det. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) VILT! Blir det lignende priser neste år, tror jeg det blir tilstander. Håper C+ får det til slutt. Reina Degen - Carra - Kyrre - Insua Masche Kuyt - Maxi - Aqui - Riera N'Gog Håper på noe sånt jeg! Endret 26. januar 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Tror det blir viktig å beholde spillerene som har vert med i de andre kampene nå, sånn at man har "vinner feelingen, og sammholdet" med seg når de setter i gang. Tror faktisk sånt er psykologisk viktig når man har hatt en så tung periode. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Lucas på banen, Aqui på benken. Jeg dør snart. Maxi starter da hvertfall! Reina, Carragher, Insua, Skrtel, Kyrgiakos, Mascherano, Lucas, Gerrard, Riera, Maxi, Kuyt. Subs: Cavalieri, Aquilani, Babel, Ngog, Degen, Darby, Pacheco. Edit: Skal vel strengt tatt vinne mot Wolves med det laget der. Første gang på lenge jeg faktisk har litt tro på seier. Og det lover egentlig ikke godt. Endret 26. januar 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Da må du nok bli vant til å dø, Lucas kommer nok til å starte mange kamper fremover. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Gerrard er tilbake ja. Vinner vi ikke i dag begynner jeg å grine. Laget er bra det, utenom Lucas/Aqulani, som Erlend så fint påpeker. Labert med folk her inne forøvrig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Labert med folk her inne forøvrig. Ikke rart når Norge møter Danmark i håndball-EM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå