eschilvold Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 I denne delen av vår HDR-guide ser vi nærmere på bruk av HDR i Photoshop og Photomatix. Les mer Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Syns det var en fin innføring. Fikk svar på endel ting jeg var usikker på om PS sin HDR-funksjon. Fikk litt lyst til å prøve på HDR igjen, er vel over et år siden sist tror jeg. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hvorfor ikke legge ved endelig/ferdig bilde?.. Lenke til kommentar
Leopoldleo Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg nekter å tro at den prisen prisguiden har finnie frem til, hos amentio, stemmer.. Det er iallefall ikke PS cs4 fullversjon.. Lenke til kommentar
Xcistsense Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 oppgradering fra CS3 vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Nei, oppgradering er dyrare enn det der. Veit ikkje kva det er eg, kanskje dokumentasjon (bruksanvisning osb.). Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Dere bør revidere seksjonen "Fordeler og ulemper" på siste side. Inneholder seksjonen fordeler og ulemper med et bestemt program eller en bestemt teknikk? Siden seksjonen begynner med "En annen god ting med (...)" føles det som om første halvdel av seksjonen har forsvunnet...les gjennom på nytt så forstår dere kanskje hva jeg mener. Sorry, jeg er ikke norsklærer, men jeg reagerte likevel da jeg leste dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg