SargatH Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Hei. Jeg skulle fikse sånn at jeg fikk Win7 theme til WinXP i går, jeg extracta alle filene jeg skulle og til slutt måtte jeg patche en fil for de som hadde SP3. Etter det stod det at jeg måtte reboote for at endringene skulle virke så jeg gjorde det. Det første som skjedde var at på boot screenen var det bare en hvit strek som blinket (som om det skulle gå ann å skrive noe der) og dette gikk ikke vekk, så jeg restartet pc'en igjen. Da funket det igjen, helt til jeg skreiv inn passordet på brukeren min. Da forsvant det vinduet hvor man skriver brukernavn/pw i og skjermen ble svart og skjermen ble svart og den restarter seg igjen. Jeg har lyst å få startet opp i safe mode men F8 knappen bringer kun opp boot devices (HDD/CD-ROM/Floppy), men ingen safe mode eller lignende. Er det noen andre hurtigtaster som kan bli brukt? Jeg har: Win XP PRO SP3 HER <-- er guiden jeg brukte hvis det er til noe hjelp. Jeg har ikke lyst å installere windows på nytt igjen, så hadde vært fint om noen visste hvordan man gjorde dette! Endret 22. januar 2010 av SargatH Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg har F12 til bootmenyen og F8 til safemodemenyen. Prøv F12 da, og se om det er omvendt. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 F8 er Windows Safe mode, det er riktig. Men når BIOS også bruker F8 til bootmeny må man treffe riktig med tidspunktet man trykker. Dvs du må vente litt til BIOS er ferdig. Ofte kommer det et 'beep' når BIOS er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå