Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Flett ny Acer Timeline 4810TZG nekter å restarte

Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk min nye Timeline igår og satt i gang med å sette opp den med programmer etc. Etter å ha kost meg en stund og skal kjøre en restart pga noen installasjoner så gjør jeg jo det. Hva skjer? Jo, skjermen blir svart, men lys på powerknapp lyser videre og viften går. Venter noen minutter, ingenting. Må til slutt "hard"-boote maskinen og den kommer da opp igjen som vanlig. Alt fungerer, ikke noe stress. Prøver så igjen, samma greiene.

Kjører så en systemgjenoppretting tilbake til begynnelsen, hjelper heller ikke. Hva svarte skjer? Noen som har vært borti dette?

Maskinen har Windows 7 Home Premium, link til maskinen er her

Er takknemlig for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sannsynligvis et program som nekter å avslutte når du vil restarte maskinen.

I Win 7 har du muligheten til å se hvilket program som henger. Enten så vises det på skjermen som et varsel når maskinen prøver å avslutte, eller så kan du se i feilrapporteringen. Husker ikke helt hvor du finner det hen, og da jeg sitter på en XP maskin nå så får ikke sjekket. Men det er i kontrollpanel et sted.

Lenke til kommentar
Det er sannsynligvis et program som nekter å avslutte når du vil restarte maskinen.

I Win 7 har du muligheten til å se hvilket program som henger. Enten så vises det på skjermen som et varsel når maskinen prøver å avslutte, eller så kan du se i feilrapporteringen. Husker ikke helt hvor du finner det hen, og da jeg sitter på en XP maskin nå så får ikke sjekket. Men det er i kontrollpanel et sted.

Ok, skal sjekke dette. Er litt ny i x64 verden, så det er nok som du sier en feil versjon av noe som gjør det. Har lastet ned Firefox og Norman bla. Sikkert her feilkilden ligger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...