Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har jeg voldtatt henne ? kan hun anmelde?


Gjest lurermye

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kan ikke avvise at dette er en voldtekt etter bare å ha hørt den ene delen av historien. Kanskje hun ble så kåt at hun begynte å stønne, men allikevel ikke ville ha sex? Det som du kan gjøre til om dette noen gang skulle blitt aktuelt igjen er å si noe som at "datastol er kodeordet, sier du det stopper jeg" og kjøre på selv om hun sier nei. Ellers ender, tragisk nok, under 1% av alle voldtekter med at noen blir dømt, så du har statistikken på din side på alle mulige måter.

Lenke til kommentar

ho erter jo ham ved å si hvor dårlig voldtektsmann han er i hop at han vi ta henne hardere. Hadde jo et ønske om at dette skulle slutte så hadde det vært setninger som: "Nei", "slutt for faen" etc etc. Ikke "å så dårlig voldtektsmann du er, kan du ikke ta bitte lille meg?"

 

Bare slapp av, ho ønsker bare å komme bedre ut av at dere har gjort det slutt ved å gjøre deg nervøs og usikker. Og som du sa det selv sa ville ho at familien hennes skal hate deg, og dermed støtte henne etter at dere har slått opp.

 

Jeg er ingen psykolog, men det ser ut som ho er bare ute etter oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du har ingenting å bekymre deg for..Dette kommer hun ikke til å anmelde, og jeg råder deg til å ikke ha noe som helst mer med dette kvinnemennesket å gjøre. Hun står åpent og prøver å provosere fram denne "voldtekten", som bunner i hennes behov for å bli dominert (sado opplegg).

 

Når man har vært sammen med en person i 8 måneder tør man å si et klart NEI, når man ikke vil.

Du ligger ikke å glaner på en gutt og utfordrer han til å dominere deg hvis du ikke vil ha sex med vedkommende.

Hvis du har beskrevet situasjonen riktig (som jeg må gå utifra) ville jeg gått rundt med skinnende ren samvittighet om jeg var i dine sko.

 

Mitt tips er at jenta føler seg så attached til deg at hun må finne på noe hun kan presse deg med/noe som gjør at dere fortsatt har noe med hverandre å gjøre. :roll: barnslig opplegg med andre ord.

 

Desverre slipper altfor mange gutter unna med voldtekt som nevnt tidligere i tråden. Men det er viktig å ha i bakhodet at å få et overgripsstempel på seg når man er uskyldig, kan ødelegge et liv kanskje like mye.

 

Ser at ytringen min kanskje bli litt unyansert, men å true uskyldige gutter med voldtektsanmeldelse er i min bok noe av det mest ondskapsfulle og utspekulerte du kan gjøre mot en stakkar.

Lenke til kommentar
Jeg tror kanskje ikke du skal spørre om det her på forumet. Det er ingen her som har fagkunnskap til å svare.

Ærlig talt så tror jeg INGEN har kunnskap nok til å avgjøre dette 100% selv om det blir avgjort i rettssystemet.

 

Detter er en så 50%/50% som man får det sett fra ett juridisk standpunkt at jeg er sikker på at selve personene i saken vil spille en avgjørende rolle.

 

Bedre sagt at kun det juridiske ikke vil være avgjørende i en slik sak til tross hvor mye dommere og jury liker å si at de er nøytrale.

 

Min mening... kan hun anmelde? JA, er det voldtekt? Nei (med forebehold om at situasjonen var slik du forteller)

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar
Nå høres det ut som hun ville bare bli tatt hardt og litt med makt basert på hva hun sa, men nå vet ikke jeg åssen det var med kroppsspråk etc. Skulle det komme til en anmeldelse har du derimot ingenting å frykte. Ingen beviser + Ord mot ord= Henlagt etter bevisets stilling.

 

Ord mot ord my ass. politiet pleier å tro på jentene somregel

 

Tullprat! Kan du ikke lese statistikk?

Lenke til kommentar
Nå høres det ut som hun ville bare bli tatt hardt og litt med makt basert på hva hun sa, men nå vet ikke jeg åssen det var med kroppsspråk etc. Skulle det komme til en anmeldelse har du derimot ingenting å frykte. Ingen beviser + Ord mot ord= Henlagt etter bevisets stilling.

 

Ord mot ord my ass. politiet pleier å tro på jentene somregel

 

Du er jo morsom da. Politiet kan for øvrig tro så mye dem vil, i Norge har vi en rettspraksis som tilsier at man er uskyldig inntil det motsatte er bevist. At noen sier noen har gjort noe, er ikke noe bevis såfremt det ikke blir støttet av andre bevis.

 

Jeg er forundret over at denne tråden fortsatt lever, saken er sikkert for lengst ute av verden for trådstarter :new_woot:

Lenke til kommentar

hvis hun ABSOLUTT ikke ville hadde hun vel sagt klart ifra! høres litt skada ut av begge.. men ville ikke kalt det voldtekt men innpåsliten kjæreste.

 

 

 

Ja som sagt jeg lurer litt. Er slutt mellom meg og eksen og hu truer nå med og anmelde meg for voldtekt. greia er at en kveld var jeg veldig kåt og ikke hun fult så kåt, så jeg tenkte jeg skulle hisse henne opp.

 

Starter med og gni litt på buksa så sa hun

Hun:"neei, ikke nå"

Jeg: "vet at du viiil inv_biggrin.gif"

Hun: "*stønner* nheeei.."

 

Så slutter jeg og spørr "vil du ikke ?"

Hun: "åååh, er du voldtektsmann ? vil du voldta meg kansje ? -.^"

Jeg Prøver igjenn og hun stønner fælt og tar ikke ordentlig i, bare holder i håndleddet mitt mens hun stønner og sier "neeeeei"

 

Jeg stopper igjenn og sier "Vil du eller ikke ? Skjønner ikke helt nå"

Hun starter "åååå, er du så dårlig voldektsmann ? kan ikke voldta kjæresten din engang ? hæ hæ ? så dåårlig du er a"

Sitter og hisser emg opp til og fortsette

Hun stritter halveis imot, bare holder og drar svakt i håndleddet mitt og stønner og sier "Neeeeei, neeei"

holder på litt også stopper jeg og sier "Seriøst! Vil du eller ikke ? du sender veeeldig blanda signaler nå tongue.gif"

Ser i blikket hennes at hun vil ha meg så sier hun igjenn "ååå kanke voldta meg hæ ? greier du ikke og ta meg hardt nok kansje ?"

Prøver igjenn og stikker inn to fingre, hun stønner høyere, nipper litt i håndledda mine og sier "åååh ***** det er så deilig, neeei"

 

Holder på litt så sier jeg "Neiok, nå gir jeg opp. vet ikke hva du vil !" Og går ned i butikken for og komme opp senere. Spurte hun om jeg gikk over streken og hun ikke ville osv da sa hun bare at "Vil ikke snakke om det"

 

Nå er det slutt og hun truer meg med og anmelde for overgrep. Lurer bare seriøst på om det går igjennom som overgrep eller ikke ?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...