Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har jeg voldtatt henne ? kan hun anmelde?


Gjest lurermye

Anbefalte innlegg

Gjest lurermye

Ja som sagt jeg lurer litt. Er slutt mellom meg og eksen og hu truer nå med og anmelde meg for voldtekt. greia er at en kveld var jeg veldig kåt og ikke hun fult så kåt, så jeg tenkte jeg skulle hisse henne opp.

 

Starter med og gni litt på buksa så sa hun

Hun:"neei, ikke nå"

Jeg: "vet at du viiil :D"

Hun: "*stønner* nheeei.."

 

Så slutter jeg og spørr "vil du ikke ?"

Hun: "åååh, er du voldtektsmann ? vil du voldta meg kansje ? -.^"

Jeg Prøver igjenn og hun stønner fælt og tar ikke ordentlig i, bare holder i håndleddet mitt mens hun stønner og sier "neeeeei"

 

Jeg stopper igjenn og sier "Vil du eller ikke ? Skjønner ikke helt nå"

Hun starter "åååå, er du så dårlig voldektsmann ? kan ikke voldta kjæresten din engang ? hæ hæ ? så dåårlig du er a"

Sitter og hisser emg opp til og fortsette

Hun stritter halveis imot, bare holder og drar svakt i håndleddet mitt og stønner og sier "Neeeeei, neeei"

holder på litt også stopper jeg og sier "Seriøst! Vil du eller ikke ? du sender veeeldig blanda signaler nå :p"

Ser i blikket hennes at hun vil ha meg så sier hun igjenn "ååå kanke voldta meg hæ ? greier du ikke og ta meg hardt nok kansje ?"

Prøver igjenn og stikker inn to fingre, hun stønner høyere, nipper litt i håndledda mine og sier "åååh ***** det er så deilig, neeei"

 

Holder på litt så sier jeg "Neiok, nå gir jeg opp. vet ikke hva du vil !" Og går ned i butikken for og komme opp senere. Spurte hun om jeg gikk over streken og hun ikke ville osv da sa hun bare at "Vil ikke snakke om det"

 

Nå er det slutt og hun truer meg med og anmelde for overgrep. Lurer bare seriøst på om det går igjennom som overgrep eller ikke ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror kanskje ikke du skal spørre om det her på forumet. Det er ingen her som har fagkunnskap til å svare. (Edit: Det inkluderer undertegnede.) Det du vil få er udokumentert synsing basert på hva folk synes om emnet rent prinsipielt.

 

Men det er helt klart at hun kan anmelde det. Det er også klart at hun sa nei, flere ganger, uten at du stoppet. At hun når det ikke virket brukte ironi betyr ikke at hun aksepterte det. Ei heller at hun ble opphisset av det, om det nå faktisk var slik. Det var uansett ikke frivillig. Et nei er et nei.

 

At jenter som blir tatt mot sin vilje bare stritter "halvveis" imot er helt normalt. Gutten er som regel den fysisk sterkere parten her, og motstand kan føre til at det hele eskalerer...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Nå høres det ut som hun ville bare bli tatt hardt og litt med makt basert på hva hun sa, men nå vet ikke jeg åssen det var med kroppsspråk etc. Skulle det komme til en anmeldelse har du derimot ingenting å frykte. Ingen beviser + Ord mot ord= Henlagt etter bevisets stilling.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tom speaks the thuth, men jeg drister meg likevel ut på litt sånn halvveis juridisk synsing:

 

Kan hun anmelde deg, ja.

 

Vil du bli dømt, nei. (Dere var kjærester, ingen beviser, ord mot ord osv.)

 

Virker for meg utifra hvordan du forteller det at hun ville rollespille voldtekt og ble forbanna fordi du ikke ble med på rollespillet (noe som forøvrig er et ganske vanlig rollespill og en fantasi hos mange jenter). Men det er alltid en veldig dårlig ide å rollespille noe slikt som dette uten å ha avtalt grundig på forhånd, med sikkerhetsord og alt.

 

Du burde få snakket ordentlig med henne. Hun vil ikke få deg dømt, men en slik anmeldelse vil skade begge deres omdømme (fordi noen vil tro du er en voldtektsmann og noen vil tro hun er en hevngjerrig eks som lyger om voldtekt).

Endret av Xaser
Lenke til kommentar

Sånn du forklarer det høres det veldig mye mer ut som et rollespill enn en voldtekt. At hun vil anmelde deg tyder på umodenhet og jeg vil anbefale deg å gå etter mer modne jenter fremover :p

 

Setningen "ååå kanke voldta meg hæ ? greier du ikke og ta meg hardt nok kansje ?" gjør opp for alle nei'ene hun har sagt tidligere mens hun har stønnet og i og med at hun ikke har stått imot mye, ikke har hatt en seriøs undertone når hun har nektet, dere var sammen, du ikke penetrerte henne, osv så er det veeeeldig lite sannsynlig at hun kommer noe videre med den saken

Lenke til kommentar
Er det en juridisk vurdering? I så fall: Basert på hva?

 

Geir

Ja, det er en Juridisk vurdering. Jeg har ingen bakgrunn i jus bortifra at jeg jobber litt med det av og til, men det er ganske åpenlyst at ut ifra det han har fortalt, er det lite sannsynlig at hun har hatt tilgang til, gjort eller i det hele tatt tenkt å sikre beviser. Og med den bakgrunn at de har vært kjærester, at det er ord mot ord, og ingen beviser, så vil jeg påstå at en slik sak hadde blitt henlagt fort.

 

Etter lovens tekst er du "fucked". Siden det vage "truende adferd" kan like gjerne brukes på det du har gjort eller ikke. §192 i straffeloven.

 

Egentlig ikke.

Gutt: Jeg hadde ikke truende oppførsel.

Jente: Han hadde truende oppførsel.

 

=

 

Ord mot Ord. Sak henlagt pga bevisets stilling/manglende bevis.

Lenke til kommentar
Etter lovens tekst er du "fucked". Siden det vage "truende adferd" kan like gjerne brukes på det du har gjort eller ikke. §192 i straffeloven.

 

Egentlig ikke.

Gutt: Jeg hadde ikke truende oppførsel.

Jente: Han hadde truende oppførsel.

 

=

 

Ord mot Ord. Sak henlagt pga bevisets stilling/manglende bevis.

 

Ord mot ord, er en farlig strategi fordi hvis det skulle komme til siste slutt er det framtoning i rettssaken som vil avgjøre om man blir dømt eller ei. At han vil bli huka inn av purken med engang hun leverer anmeldelsen er like sikkert som amen. Alt derifra er som å spille rullett. Utkomme er usikkert. En ting er sikkert uansett, en del vil sette merkelapp "voldtektsmann" på personen selv om det er åpenbart for politi at det hele er humbug.

Lenke til kommentar
Etter lovens tekst er du "fucked". Siden det vage "truende adferd" kan like gjerne brukes på det du har gjort eller ikke. §192 i straffeloven.

 

Egentlig ikke.

Gutt: Jeg hadde ikke truende oppførsel.

Jente: Han hadde truende oppførsel.

 

=

 

Ord mot Ord. Sak henlagt pga bevisets stilling/manglende bevis.

 

Ord mot ord, er en farlig strategi fordi hvis det skulle komme til siste slutt er det framtoning i rettssaken som vil avgjøre om man blir dømt eller ei. At han vil bli huka inn av purken med engang hun leverer anmeldelsen er like sikkert som amen. Alt derifra er som å spille rullett. Utkomme er usikkert. En ting er sikkert uansett, en del vil sette merkelapp "voldtektsmann" på personen selv om det er åpenbart for politi at det hele er humbug.

Hva folk tenker om en som blir frikjent, får være opp til hver og enkelt. Jeg mener, jeg kunne anmeldt deg for voldtekt idag hvis jeg ville.

Og såfremt det er ord mot ord, ingen beviser, så er det ingen farlig strategi.

Jenta har bevisbyrden, hun må BEVISE at han voldtok henne, og i Norsk rettsvesen skal det ikke være et fnugg av tvil for å bli dømt, og sånn er ikke tilstanden i denne saken her.

Lenke til kommentar
Skulle det komme til en anmeldelse har du derimot ingenting å frykte. Ingen beviser + Ord mot ord= Henlagt etter bevisets stilling.

Er det en juridisk vurdering? I så fall: Basert på hva?

 

Geir :)

 

Fordi politiet er opptatt med "andre ting". Har jo vært nok av saker der politiet ahr fått servert voldtektsmenn på sølvfat men ikke ahr gidda avhørt dem engang. Lite å frykte her imo.

 

Det værste er det at du blir stemplet som "overgriper."

Lenke til kommentar

"Åh, det er så deilig, neeei"

"åååå, er du så dårlig voldektsmann ? kan ikke voldta kjæresten din engang ? hæ hæ ? så dåårlig du er a"

"ååå kanke voldta meg hæ ? greier du ikke og ta meg hardt nok kansje ?"

 

Men i helvete, da. Ut i fra det du skriver virker det som om jenta har en fantasi om å "leke" voldtekt. Og så blir hun til et troll når du ikke vil være med på leken?

 

---

 

Jeg tror alle bør begynne å gå rundt med et slikt for å kunne bevise sin uskyld ved behov.

button_camera.jpg

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Gjest lurermye

Familien hennes er veldig glade i meg og det hun krever er at jeg skal juge og si mye dritt om meg selv for at de skal hate meg og hun håper broren kommer til og banke meg ut ifra det hun vil jeg skal si. jeg har logg på alt sammen.

 

Er liksom, jeg er ikke så veldig keen på og gå til de jeg har bodd med mye, de som er blitt utrolig glad i meg, og gjensidig at "Jeg prøvde og voldta ***** Ved bruk av makt" Men endte med at jeg sa det til hele familien. De trodde derimot ikke noe på det og trodde det var et påfunn hun kom med (som det var) men sa at de skulle late som de trodde på det for at hun skulle være fornøyd. og JA jeg er 100% sikker på at hun ville, jeg kjenner hun, vert sammens i litt over 8 mndter. kroppsspråket,øynene og hele hun ville + Vi har snakket om detta slags rollespillet før. Hun har også tidligere hisset meg opp(ikke på samme måte) for at hun liker og bli tatt hardt

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...