Kakofoni Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hadde det vært meg hadde jeg dumpet henne. Bare dumpet henne. Ingen hevn, ingen trygling, ingen kjefting. Bare gått min vei. Alt det andre er jo bare bortkastet energi. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Led ann til sex. idet du skal gi henne oral så lukter du intenst og sier: her lukter det fremmed mannfolk eller noe sånnt. derreter kler du på deg og forlater henne en kompis av mg gjorde det samme. vi lo godt av det Endret 22. januar 2010 av dynaBel Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Øy folkens, selv om utroskap er vannvittig smertefult og ett stooort tilittsbrudd er det helt utrolig hvordan (noen av) dere vil oppføre dere mot ett menneske dere har følelser for. Hva får dere til å tro at dere da er bedre enn den personen som har såret dere. Og når dere tar hevn, så er dere like ille og har da egentlig ingen grunn til å klage på den andre personen. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Du må jo velge selv hvordan du gjør dette, men å si at hevn er feil blir jo feil det og. Hvorfor skal man alltid være en bedre person enn andre. Hevn er alltid søt. Hadde jeg fått valgt så hadde vi fortsatt hatt "øye for øye, tann for tann" lov i Norge.. Ikke sånn pingle sosialist pjatt som vi har i dag; " Åh, du drepte noen, da må du sitte innelåst på luksushotell i noen år".. Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Du må jo velge selv hvordan du gjør dette, men å si at hevn er feil blir jo feil det og. Hvorfor skal man alltid være en bedre person enn andre. Hevn er alltid søt. Hadde jeg fått valgt så hadde vi fortsatt hatt "øye for øye, tann for tann" lov i Norge.. Ikke sånn pingle sosialist pjatt som vi har i dag; " Åh, du drepte noen, da må du sitte innelåst på luksushotell i noen år".. OffT: Luksushotell?? Har du sittet inne noen gang?? OnT: Jeg syns fortsatt TS skal ta dette litt mer voksent enn å hevne seg på måter som har blitt nevn her. Mener at hvis man selv gjør kjipe ting, kan man ikke klage på at andre gjør det. Øye for øye? Jaja, hvis man vil sammenligne seg med idioter, gjør gjerne det... Men jeg tror TS vil få mer ut av å være den som tar dette på ett smartere nivå og i tillegg lærer seg noe, ikke bare hive seg utpå en hevnvandetta som bare gjør vondt værre... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Slå opp uten å si et ord. Og ikke gi henne noe tid til å forsvare seg. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Led ann til sex.idet du skal gi henne oral så lukter du intenst og sier: her lukter det fremmed mannfolk eller noe sånnt. derreter kler du på deg og forlater henne en kompis av mg gjorde det samme. vi lo godt av det Hahahahaha genialt! Stemmer for denne! Lenke til kommentar
holar Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hva du skal gjøre kommer ann på hva du ønsker. I ethvert tilfelle synes jeg du skal snakke med henne om dette. I værste fall går dere fra hverandre, i beste fall kan dere snakke dere gjennom dette og komme sterkere ut. Glem alle tanker om hevn og barnehageoppførsel. Javisst sårer det når dama har vært utro. Men vis at du er en mann, og at du er voksen. Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Si at du tilgir, men at du da skal få ta henne i 2`rn en hel uke som "straff". Når denne uka er over dumper du henne. Enkelt 2'ern? yuck! Nei, jeg er helt uenig i de to siste her, her gjelder det å være mann.Tenk på deg selv. Hun tenker jo åpenbart bare på seg selv, den egoisten! Ta styringa tilbake, det er DU som er sjefen, hun er bare ei dum utro skjøge, FIRE AND FORGET! Hun har lekt med dine følelser. Da synes jeg du skal leke skamløst med hennes, og HEVNE deg skikkelig. Gjør det som får deg til å føle deg ovenpå, kjør over merra, kjør henne i grøfta psykisk, vær mann, ta kontroll over din skjebne! Ta tingene hennes ut i hagen og tenn fyr på sjiten! dette har jeg faktisk gjort engang... jeg tennte fyr på noen bamser som jeg hadde gitt henne:p tihi=D mitt tips: fortell henne hva du mener og dump henne... Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Det første du bør gjøre er å være utro tilbake (om du ikke har mye imot det selv selvfølgelig).Så får du vurdere situasjonen etter det, om du fortsatt vil være sammen med henne... mtp hva som var grunnen, hvilken situasjon det var i, hvorfor hun gjor det, og hva du egentlig føler om det. Hva får man ut av det egentlig? Hvorfor skal det hjelpe liksom? Dummeste jeg har hørt på lenge. Det er viktig å ta vare på seg selv og ikke miste seg selv fullstendig i en slik situasjon. Er man utro tilbake, så vil man etter all sannsynlighet slite med selvfølelse og du har plutselig ikke en ting du skulle sagt selv. Selv om noen slår sønnen din, så trenger ikke du å gå å slå klassekameraten som slo sønnen din. Hev deg over det og ikke lag noe mer oppstyr enn hva det allerede er. Vil si det er mye bedre å kvitte seg med partneren for så å gjøre noe med noen andre. Jeg mener man bare fucker det til for seg selv og den andre om man er utro som en slags hevn. Da går det såfall ikke å forsette.. eller det mener såfall jeg Endret 23. januar 2010 av Mantoius Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Dette er vel egentlig noe bare du kan ta avgjørelsen på. For min egen del så er jeg så ung at utroskap er døden for forholdet for min del. Jeg treffer nye mennesker daglig så hvorfor forsette et forhold å bruke energi på å gjenoppbygge den tilliten når det med stor sannsynlighet er slutt om noen måneder/et år eller to. Jeg hadde kanskje følt det annerledes om jeg var gift og hadde barn. Selv om det er om mulig et enda større tillitsbrudd så har man mer å tape da. Da orker man gjerne å svelge en kamel eller to, for framtiden sin skyld. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 I likhet med omtrent alle de andre her, så syns jeg du burde slå opp. Har hun først vært utro, kan hun være det igjen. Og det har hun jo gjort i dette tilfellet også, så den dama der syns jeg ikke du burde kaste bort en sur gymsokk på engang. Ang. hevn, så skjønner jeg ærlig talt ikke hvorfor det skal være så ille. Utroskap er noe av det aller verste du kan gjøre mot en person, og man fortjener dermed et tilsvarende svar. Å være utro tilbake er jeg dog enig i at ikke fører til noe bra, men en annen form for type "hevn" kan da ikke skade. Bare å slå opp på en spesiell måte er jo en slags hevn. Bare du holder deg innenfor loven, så ser jeg ikke helt problemet. Nei, man høster som man sår, og da må man også tåle produktet. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Tja, du kan jo være drithyggelig mot henne i en uke, knulle henne skikkelig på fredagen og gi henne satsen i fjeset, og før hun får tørka det bort kan du si at "dette var jaggu hyggelig gitt, synd du var så jævla stor hore at du måtte være utro, her har du 25 kroner til bussen, ha det bra".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå