Gjest Guest_guest_* Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Fannt ut at damen er utro.... hvordan burde jeg reagere..... har personlig lyst til å knuse både han og henne(physisk/psykisk)... forgive and forget? min måte? eller bare gå min vei? btw hun vet ikke at jeg vet... Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Tja, du kan jo være drithyggelig mot henne i en uke, knulle henne skikkelig på fredagen og gi henne satsen i fjeset, og før hun får tørka det bort kan du si at "dette var jaggu hyggelig gitt, synd du var så jævla stor hore at du måtte være utro, her har du 25 kroner til bussen, ha det bra".. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Hadde jeg funnet ut noe sånt så hadde det vært slutt, uten tvil. Hadde valgt det siste alternativet ditt. Endret 22. januar 2010 av arjato Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hadde jeg funnet ut noe sånt så hadde det vært slutt, uten tvil. Hadde valgt det siste alternativet ditt. Det er ingen annen utvei, om du ikke vil leve resten av livet som en tøffel, det gir ogsaa signaler paa at hun kan gjøre det igjen, uten noen form for konsekvenser. Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Klarer du å være sammen med henne selv om du vet hva hun har gjort, så gjør du det. Klarer du ikke å være sammen med henne, gjør du det slutt. Det er bare du som vet hva du klarer å leve med, og hva som er greit for deg. Men selv om hun har såret deg noe enormt, er ikke hevn (verken fysisk eller psykisk) noe å hige etter. Vær heller voksen og fortell henne hva du syns om det, og hva som skal til for å fikse på forholde hvis du fortsatt vil være i det. Eller hvis du vil ut av det bare fortell henne at hun har såret deg, og at tilliten aldri vil være det samme igjen. Lykke til. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg har sett dette skje flere ganger med forskjellig utfall. Hvordan du skal reagere beror litt på omstendighetene. Var det du som fant ut av det? Hørte du det fra en venn? Var det hun som kom til deg og fortalte det? I alle tilfeller bortsett fra hvis hun kom til deg og fortalte det som hadde skjedd, burde du kvitte deg med det. Hvis hun kom til deg for å "come clean" så kan det fungere å tilgi, etter som hun faktisk da angrer. Men jeg skal love deg at det kommer til å bli vanskelig en lang stund fremover. Jeg har sett utroskap knuse forhold, og jeg har sett par som har kommet sterkere ut av det, da hvor personen som var utro la seg paddeflat, angret som en hund, godtok at den andre var sur og hadde tillitsproblemer en stund fremover. Hvis madamen din ikke er like ydmyk er nok dumping det eneste rette. Selv gjorde jeg den tabben at jeg tilga min eks hvor det var jeg selv som fant ut av utroskapet. Og det eneste signalet jeg sendte henne da var at jeg godtok ting, og at hun skulle være flinkere til å skjule ting. Så hun fortsatte med utroskapet, men var bare mer forsiktig, noe som selvfølgelig gjorde det MYE værre for meg i etterkant. Så ja, det er mulig å tilgi, men KUN hvis det var hun som kom til deg og fortalte om det, angrer på det hun har gjort, og er villig til å ta imot mye pepper fremover for å redde forholdet. Lykke til! Jeg vet hvordan du føler det nå.. Men du kan være trygg i at det blir bedre over tid. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det første du bør gjøre er å være utro tilbake (om du ikke har mye imot det selv selvfølgelig). Så får du vurdere situasjonen etter det, om du fortsatt vil være sammen med henne... mtp hva som var grunnen, hvilken situasjon det var i, hvorfor hun gjor det, og hva du egentlig føler om det. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Likte planen til Ideal Hadde en pen touch over seg.. haha Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Si at du tilgir, men at du da skal få ta henne i 2`rn en hel uke som "straff". Når denne uka er over dumper du henne. Enkelt Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 dump kjerringa Lenke til kommentar
Battone Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Tja, du kan jo være drithyggelig mot henne i en uke, knulle henne skikkelig på fredagen og gi henne satsen i fjeset, og før hun får tørka det bort kan du si at "dette var jaggu hyggelig gitt, synd du var så jævla stor hore at du måtte være utro, her har du 25 kroner til bussen, ha det bra".. Likte planen til Ideal Hadde en pen touch over seg.. haha Second that.. Alt annet blir feil i mine øyne, i det minste så svir det litt for henne og. Spørsmålet er om du vil være en tøffel resten av livet og fundere på om du kunne gjort noe anderledes, kanskje du håper å få henne tilbake.. Her avslutter du dritten med en gang og er ferdig med ludderet.. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Fannt ut at damen er utro.... hvordan burde jeg reagere..... har personlig lyst til å knuse både han og henne(physisk/psykisk)... Slike mennesker er ikke noe å spare på, men en ting jeg ofte stusser på i slike situasjoner er ønske om å "knuse" han. Det er hun som har forpliktelser ovenfor deg, og det er ikke sikkert at han vet at hun er opptatt.. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Tja, du kan jo være drithyggelig mot henne i en uke, knulle henne skikkelig på fredagen og gi henne satsen i fjeset, og før hun får tørka det bort kan du si at "dette var jaggu hyggelig gitt, synd du var så jævla stor hore at du måtte være utro, her har du 25 kroner til bussen, ha det bra".. Før alt dette burde du knulle ei anna først uten å vaske deg. Dette burde også opplyses om i det pengene overrekkes. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Si at du tilgir, men at du da skal få ta henne i 2`rn en hel uke som "straff". Når denne uka er over dumper du henne. Enkelt *tommel opp*. er du interessert i forholdet da? har du fremdeles følelser for henne? kanskje en løsning at dere blir skulls? Hvis svaret på de to første er nei, så er det bare å gi opp forholdet... Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ditch the bitch...enkelt og greit. Det vil bli vanskelig å stole på vedkommende etter dette,og dette vil ihvertfall gi problemer i forholdet...Kutt det tvert. Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Fannt ut at damen er utro.... hvordan burde jeg reagere..... har personlig lyst til å knuse både han og henne(physisk/psykisk)... forgive and forget? min måte? eller bare gå min vei? btw hun vet ikke at jeg vet... Ingen vits å kaste bort tiden på hat og ubehagelige spørsmål. Iallefall ikke plage deg selv med å spørre deg hvorfor, selvklandring og annet tull. Heller ingen poeng i å gi henne en "lærepenge", da hun ikke fortjener deg mer. Så drit i å gjøre henne til et bedre menneske for sin neste kjæreste. Det du ønsker er at hun skal være fremdeles like bedriten, så det er nesten bedre å oppfordre henne til å være enda mer utro. Den hora hun virkelig er. Så får hun kjørt seg før eller siden, og da er hun langt utenfor din synsrekkevidde. Ingen fortjener å bli bedratt. Det vitner om dårlig karakter hos vedkommende. La jenta gå sin vei eller gå din vei selv. Vis at du gir totalt faen og finn deg en ny kjæreste. Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Tja, du kan jo være drithyggelig mot henne i en uke, knulle henne skikkelig på fredagen og gi henne satsen i fjeset, og før hun får tørka det bort kan du si at "dette var jaggu hyggelig gitt, synd du var så jævla stor hore at du måtte være utro, her har du 25 kroner til bussen, ha det bra".. Syns dette er det eneste riktige å gjøre. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Mye idiotiske svar her. For det første, hevn fungerer ikke og kan fort slå tilbake, eksempel det å ta henne i 2ern for å gi henne en lærepenge? Tenk om hun ble smittet av han hun var utro med? Eller hvor lite hygenisk det egentlig er? kan jo ikke forvente at damen er 100% ren og klar til å bli tatt i anus hver bidige gang vet du... Og hva er egentlig poenget med å skamknulle ei som har såret deg veldig? Kanjo være såpass turnoff at hun har hatt sex med en annen person at man selv dummer seg fullstendig ut og presterer ikke i det hele tatt, morsomt om hun så påpeker til vennine sine at han fungerte ikke i senga i det siste og kuttet ham ut pga det... Nei, si ifra at du vet om det, så tar du alt utifra reaksjonen du får fra henne. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Mye idiotiske svar her. For det første, hevn fungerer ikke og kan fort slå tilbake, eksempel det å ta henne i 2ern for å gi henne en lærepenge? Tenk om hun ble smittet av han hun var utro med? Eller hvor lite hygenisk det egentlig er? kan jo ikke forvente at damen er 100% ren og klar til å bli tatt i anus hver bidige gang vet du... Og hva er egentlig poenget med å skamknulle ei som har såret deg veldig? Kanjo være såpass turnoff at hun har hatt sex med en annen person at man selv dummer seg fullstendig ut og presterer ikke i det hele tatt, morsomt om hun så påpeker til vennine sine at han fungerte ikke i senga i det siste og kuttet ham ut pga det... Nei, si ifra at du vet om det, så tar du alt utifra reaksjonen du får fra henne. Jepp, enig i den. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Nei, jeg er helt uenig i de to siste her, her gjelder det å være mann. Tenk på deg selv. Hun tenker jo åpenbart bare på seg selv, den egoisten! Ta styringa tilbake, det er DU som er sjefen, hun er bare ei dum utro skjøge, FIRE AND FORGET! Hun har lekt med dine følelser. Da synes jeg du skal leke skamløst med hennes, og HEVNE deg skikkelig. Gjør det som får deg til å føle deg ovenpå, kjør over merra, kjør henne i grøfta psykisk, vær mann, ta kontroll over din skjebne! Ta tingene hennes ut i hagen og tenn fyr på sjiten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå