Herr Brun Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Bilde nummer to fremkaller gode minner, gitt... Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Bilde nummer to fremkaller gode minner, gitt... Ja var en fin øvelse det i grunn, og naturen der oppe er helt sinnsyk. Endret 31. januar 2010 av Scarymovies Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Krigens Krav/Gjørmeløypen 0909 Savner litt tiden fra rekruttskolen. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Et par bilde fra knutepunktet vårt under Mars Oddesy Endret 13. februar 2010 av Runarbs Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Slenger opp noen bilder fra KavEsk (2.BN) På vei til gassbua Fra dag 2 av rekruttøvelsen. Nedgravd OP God stemning Til tider kjølig i nord. Øvelse på Blåtind Skitunger, den stridsvesten vil jeg og ha! Vi har den på lager her, men de vil ikke gi den ut ennå, av en eller annen teit grunn. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Skitunger, den stridsvesten vil jeg og ha! Vi har den på lager her, men de vil ikke gi den ut ennå, av en eller annen teit grunn. What, CV-1? Er ikke det CV-1? Har ikke dere CV-1? Hva har dere da? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Oi, jeg så feil. Tenkte på Bear-vesten. Er vel mer maglommene der jeg kunne tenkt meg. Vi har CV-2 nå. Å ha HK-magasiner i den gamle AG-lomma er som å be om TS'er etter en tur i skauen. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Fra åpen dag på Banak flystasjon Fra en messe der forsvaret hadde stand. Dem hadde med en 50. cal Barret eller 12.7 som dem kalte de(dem visste tydeligvis ikke at det var en barret) Beklager for dårlig kvalitet Fra en av mine turer med seakingen Endret 17. februar 2010 av hoikka Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 De visste ikke at det var en Barrett da den på norsk heter 12.7 MØR (MateriellØdeleggelsesRifle). Bare gamere som kaller den for Barrett. Lenke til kommentar
40mm Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 De visste ikke at det var en Barrett da den på norsk heter 12.7 MØR (MateriellØdeleggelsesRifle). Bare gamere som kaller den for Barrett. Støttes! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 "Fæmti kæl" er vel et perfekt eksempel på at noen ting burde forbli på engelsk. "Fifty cal" høres jo nesten tøft ut, det gjør IKKE "fæmti kæl" Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Skitunger, den stridsvesten vil jeg og ha! Vi har den på lager her, men de vil ikke gi den ut ennå, av en eller annen teit grunn. What, CV-1? Er ikke det CV-1? Har ikke dere CV-1? Hva har dere da? Han snakker nok om Bear Vest, vi fikk den utdelt en stund etter rekrutten. Likte den vesten mye bedre enn CV-1, mye mer praktisk og behaglig vest IMO. Også var det deilig med magasinlommer som faktisk var beregna på HK416 og ikke AG-3 Endret 18. februar 2010 av Scarymovies Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå