Tom&Jerry Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Hei og hopp. Tenkte vi kunne lage en liten "bildetråd" med bilder fra forsvaret. Alt fra jagerfly til øvelser Legg gjerne inn personlige bilder fra forsvaret! Dassault Falcon 20 litt uheldig på Flesland her altså. Foto: Jan Einar Fardal Et ganske merkelig og uvanlig bilde. Bildet er fra Värmland Airshow - ukjent årstall. Foto: Andreas Eriksson Cruising over Frankrike. Foto: Thierry ducros Et fantastisk flott bilde! Foto: Jan Jorgensen Vi må selvfølgelig ikke glemme vår kjære Seaking. Foto: Jan Jorgensen Tror faktisk jeg kjenner igjen han ene flygeren fra NRK-serien om 330 skvadronen F-16B med Øivind Gunnerud og Hans M. Lie taxer inn på Rygge. (Foto: Vidar Smevik, Luftforsvaret) F-16A fra Ørland. (Foto: Vidar Smevik, Luftforsvaret) Demonstrasjon F-16 (Foto: Vidar Smevik, Luftforsvaret) Orion P-3 og C-130J Hercules (Foto: Vidar Smevik, Luftforsvaret) Generalinspektør Stein E. Nodeland med jagerpilot Steinar Berg (p), som fløy det første F-16-flyet til Norge. (Foto: Vidar Smevik, Luftforsvaret) Foto: Luftforsvaret Foto: Luftforsvaret Foto: Luftforsvaret Foto: Luftforsvaret Det siste bildet der synes jeg er helt insane! Får sug i magen av det. Håper på å se mange flotter bilder her etterhvert. Endret 22. januar 2010 av Mantoius Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Er de 2 siste bildene ifra over Bodø? Har ingen slike fancy bilder som du, men her er nå 2 ifra min militærtjeneste i 2002. Skyting med 12.7mm med multipurpose ammo Rekylfri kanon Personen bak står forøvrig ved siden av, ikke like bak som det kanskje ser ut som. Endret 22. januar 2010 av aurstad Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Er de 2 siste bildene ifra over Bodø? Det ser veldig ut som Bodø ja: http://maps.google.no/maps?f=q&source=...264187&z=13 Her ligger bilder fra felles opptak og seleksjon 2009. Noen smakebiter: Neroløypen, mener han på bildet var på laget mitt Etter Nero Hinderløypen Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Er de 2 siste bildene ifra over Bodø? Er de 2 siste bildene ifra over Bodø? Det ser veldig ut som Bodø ja: http://maps.google.no/maps?f=q&source=...264187&z=13 Jeg har svaret dere alle leter etter! Ja, disse to bildene er fra luftrommet over Bodø! -Stolt Nordlænding fra Bodø! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Hvis folk begynner å slenge ut personlige bilder her, TTT! Endret 26. januar 2010 av ing-cognito Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jepp. Ikke alt som skal publiseres. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 jeg følger med ihvertfall, sikkerhet sitter rett borti gangen her... tenk før dere poster, jeg er ikke redd for å ta opp slikt internt i forsvaret ihvertfall. bilder som ikke skal publiseres har blitt publisert tidligere og fått konsekvenser for de involverte. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 hvordan konsekvenser kan egentlig en Soldat i hæren få for det? Bare lurer da. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 hvordan konsekvenser kan egentlig en Soldat i hæren få for det? Bare lurer da. i værste fall mister man klareringen og dermed antagelig jobben. i beste fall, kjeft fra sjefen og sikkerhetsansvarlig. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 hvordan konsekvenser kan egentlig en Soldat i hæren få for det? Bare lurer da. i værste fall mister man klareringen og dermed antagelig jobben. i beste fall, kjeft fra sjefen og sikkerhetsansvarlig. Ok. Takk for svar. (: Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 hvordan konsekvenser kan egentlig en Soldat i hæren få for det? Bare lurer da. i værste fall mister man klareringen og dermed antagelig jobben. i beste fall, kjeft fra sjefen og sikkerhetsansvarlig. Ok. Takk for svar. (: dette er for faste da, menige kan få kjipe tjenester som ikke krever klarering. dette er IKKE måten å evt. komme unna førstegangstjeneste på. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Du kan jo også bli straffet sivilt, i verste fall. For brudd på en eller annen sikkerhetslov som jeg ikke kommer på i farta hva heter. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Å publisere ting som er "begrenset" eller "konfidensielt" (var en av delene) har en strafferamme på 3 år tror jeg. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Lettere sagt vær forsiktig ! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Du kan jo også bli straffet sivilt, i verste fall. For brudd på en eller annen sikkerhetslov som jeg ikke kommer på i farta hva heter. Sikkerhetsloven §11 og §12 sikkert. Det og legge ut gradert materiale på internett er ihvertfall en av de letteste måtene og miste klareringen sin på. Er mange som ikke tenker i det de legger ut det "dritkule" bildet av seg selv og andre. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Like greit å ikke ha bildene ute for lenge. Bare for sikkerhets skyld Endret 31. januar 2010 av Gene Lenke til kommentar
jur_gus Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Litt fra min tid! Flere som har vært i Garden her ja... Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Slenger opp noen bilder fra KavEsk (2.BN) På vei til gassbua Fra dag 2 av rekruttøvelsen. Nedgravd OP God stemning Til tider kjølig i nord. Øvelse på Blåtind Endret 31. januar 2010 av Scarymovies Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå