Frigg33 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hei Jeg har leitet rundt på nettet i hele dag for å finne forskjellige directory listing script. Jeg fant et som jeg bruker nå, dette. Men på alle de kodene jeg har vært innom idag, så fant jeg ikke en eneste en med valget om å laste ned hele mapper. Er det noen som vet om et slikt script? Eller eventuelt hvordan dette kan gjøres? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Siden web-downloads er "begrenset" til en stk pr klikk er som oftes nedlasting av en katalog via zip. Dvs på serversiden zipper katalogen og sender den til bruker. Windows Home server har en slik funksjon bla som fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Takk for svar. Det var jeg egentlig klar over. Men skulle gjerne hatt et script for å zippe den mappen det gjelder.. Har googlet rundt mesteparten av nettet nå uten å finne noe slikt script. Har funnet noen script som zipper filer. Men har ikke funnet det jeg var ute etter. Er sikkert mulig å redigere et av de scriptene, men det har jeg ikke hatt tid til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå