flowerpower Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Er det mulig å bruke to skjermer på min maskin slik at jeg kan ha feks mIRC'en på den ene skjermen og Opera på den andre? Har Ati Radeon 9700PRO (sapphire) og Catalyst 3.1 driverne installert. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Ja om skjermkortet har to utganger og softwaren (driverene) støtter dette. Bruker det selv og kommer aldri til å gå tilbake til en skjerm. (Måtte vært en 60" plasma i såfall) Lenke til kommentar
flowerpower Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Ja, skjermkortet har to utganger (en vanlig og en slik annen som jeg har slik konverter til). Vet ikke om driverne støtter dette ellernoeslik. Noen der ute som kan si meg HVORDAN jeg gjør dette? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 plugger i to skjermer høyreklikk på desktop->egenskaper->instillinger->avansert og her skal det ligge har bare et nvidiakort så jeg kan ikke si mer Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Kunne vell spart seg for denne tråden? Lenke til kommentar
flowerpower Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Kunne vell spart seg for denne tråden? Hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå