Thomas :-) Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 jeg bare spør dere om Gta3 8) vet du i program laste fra internett ut cd? :-? og hvor laste ny bilene på Gta3 www? :-? jeg har inn megegames.com hjelp ikke :oops: Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 http://gta3.gamigo.de/index.php4?page=show...=date&carcat=17 Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 §6: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 jeg bare spør dere om Gta3 8) vet du i program laste fra internett ut cd? :-? og hvor laste ny bilene på Gta3 www? :-? jeg har inn megegames.com hjelp ikke :oops: to tips ; lær deg grammatikk, og ikke spør etter warez(hvis det var det du gjorde da, posten' din var litt vanskelig å forstå ). Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 jeg bare spør dere om Gta3 8) vet du i program laste fra internett ut cd? :-? og hvor laste ny bilene på Gta3 www? :-? jeg har inn megegames.com hjelp ikke :oops: Verste bablegrøten jeg har hørt... Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 ... og hvor laste ny bilene på Gta3 www? :-? ... Du kan laste ned nye biler til Gta3 på www.gta3.net. Ligger mye annet til Gta3 der og. Siden er forøvrig tysk. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Skal man ha biler og skins til GTA 3 så er det da bare å søke på www.google.com? Men det kan komme opp mange sider som ikke er på engelsk. :-? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Skal man ha biler og skins til GTA 3 så er det da bare å søke på www.google.com?Men det kan komme opp mange sider som ikke er på engelsk. :-? Bare still inn slik at google bare viser engelske sider da Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Har av erfaring lært meg at vi her på forumet ikke plukker på folk som skriver dårlig norsk fordi det faktisk finnes dyslektikere der ute også... Ellers var vel kanskje det spørsmålet om å få CD'er fra nettet (hvis jeg forstod det riktig) litt på kanten, sånt tolereres ikke her, som sagt... Hvis du derimot leter etter måter å fikse skins til GTA3 på så er jo den morsomste måten å få gjort det på å gjøre det selv... Du kan faktisk fikse det i MSpaint, men et program som Photoshop kan være til stor hjelp når du skal ordne slikt (fordi du der kan ordne ting i layers og vri fargene på andre måter og så videre...)... Ellers er jo google fin, ja... Lykke til! Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Verste bablegrøten jeg har hørt... Leste du ikke signaturen? Han er faktisk døv... Pass på du og lås alle dører slik at ikke djevelens demoner kommer og hjemsøker deg om natten... Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Om dere ikke vet bedre enn å mobbe en døv person bør dere søke hjelp! SKJERP DERE Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Verste bablegrøten jeg har hørt... Leste du ikke signaturen? Han er faktisk døv... Pass på du og lås alle dører slik at ikke djevelens demoner kommer og hjemsøker deg om natten... Nei, la ikke merke til signaturen :-? Jeg må bare beklage... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå