Gjest Guest_Annonym_* Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Korfor gjør d vondt på toppen av min pikk når jeg rører den? jeg er 14 år runker nesten hver deg, og toppen foreskin på engelsk heter det vil ikke gå helt ned jeg er skremt og har ikke lyst til å besøke doktor før jeg vet det er noe alvorlig Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Jeg går utifra at du snakker om penishodet og penishodet ja det gjør vondt å ta på det i begynnelsen ja med det er en vanesak fryktelig irriterende når du ikke bruker punktum og komma og du runker nesten hver meg hvafor'no? Edit: Klarte nå å tyde denne skikkelig, og så den var litt alvorlig: Du har litt trang forhud. Det er ikke så altfor unormalt i din alder. Klarer du å trekke den helt bak i slapp tilstand? Skal linke deg en annen post. Vent litt. Endret 22. januar 2010 av EMS15 Lenke til kommentar
Gjest Samme som lagde den her Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Sorry for mange feil men her er en ny Penishode vil ikke gå helt ned og når jeg rører på min penis så gjør det vondt jeg runker en del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå