atwater Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hei. Jeg sitter her og følger en guide på internett om hvordan jeg kan lage en webside i Photoshop. Jeg følger den til punkt og prikke. Så når jeg skal bruke den som webside. Kan man da gjøre slik at knappene jeg har laget fungerer? Hvis dere skjønner hva jeg mener. Hvis det er mulig hvordan kan jeg gjøre det? På forhånd takk Mvh -Mellers Websiden: http://bildr.no/view/572542 PS: Vet at det er ikke går ann å lese hva som står enkelte steder, men der står det litt informasjon som jeg ikke vil legge ut her.. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Du må slize den i Photoshop, finnes maaange tutorials ang. dette også. Så må du lagre siden som "Save to web" eller hva det nå heter. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Eller du kan bare bruke imagemap, og finne riktige koordinater for hver knapp! Det kommer til å bli kjempebra! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Du må slize den i Photoshop, finnes maaange tutorials ang. dette også.Så må du lagre siden som "Save to web" eller hva det nå heter. Takk, prøvde den men synes det var litt tungvindt. Eller du kan bare bruke imagemap, og finne riktige koordinater for hver knapp! Det kommer til å bli kjempebra! Prøvde din og det var 10.000 ganger bedre Takk for hjelpen Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Altså, jeg ville ikke anbefalt det... Anbefaler heller HTML og CSS til å lage websider. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Exporter de bildene du trenger til web, også bruker du HTML til å sette opp strukturen og CSS til å style med. Ganske simpelt egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå