BonelessCow Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hei, Jeg har en Asus X59SR med Atheros AR928X Wirless Network Adapter. Pcen har fungert i over ett halvt år på trådløst nett, men plutselig en dag finner den ingen trådløse nettverk. Det er akkurat som at nettverkskortet er koblet fra. Jeg bor i leilighet, så jeg pleier å finne 10-15 nettverk.. Jeg har scannet pcen for virus, prøvd å oppdatere driver, koblet kortet fra og til, avinstallert det og installert det på nytt. Jeg har til og med formatert pcen og det virker fortsatt ikke. Jeg oppdaterte fra Vista til Windows 7 når jeg formaterte. Jeg har aldri vært borti lignende og lurer på om noen av dere vet hva som kan ha skjedd? Er det mulig at kortet fysisk har gått i stykker? Jeg har ikke veldig mye peil på hardware (spesielt ikke laptop) og vet ikke om det trådløse kortet er integrert i hovedkortet eller ikke. Dette er veldig annoying og jeg setter stor pris på all hjelp Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Se om du får inn nettverkene via en USB trådløs adapter eller på en annen PC først, etter du sjekker det blir det enklere å feilsøke videre. Endret 21. januar 2010 av Ned Flanders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå