Hansy Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Nå vet jeg riktignok ikke om dette er en tråd som eksistrerer fra før av, men gir den et forsøk. ___________________________________________________________________________________ Alle har ubrukelige ting, og da mener jeg ALLE. Hva er det mest ubrukelige du har, og hvorfor er det ubrukelig? Gjerne bilde, og informasjon, i tillegg! Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hehe, nei si det? Det er ikke godt å si for så si nesten alt er jo brukanes til noe =) Kommer ikke på noe som ikke kan brukes til noe jeg, hehe, men artig tråd! Hehe, nei si det? Det er ikke godt å si for så si nesten alt er jo brukanes til noe =) Kommer ikke på noe som ikke kan brukes til noe jeg, hehe, men artig tråd! Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Eg har en blei, sånn som espen askeladden fant. brødrene hans i historia oppsummerte eigentleg ubrukelegheita av bleien med "En BLEI? Hva i allverden skal du med en BLEI?!" Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Salatslynge som kjæresten MÅTTE ha. Tar opp plass og ingen gidder å bruke den når man like godt kan bare riste/tørke salaten uten den. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 300 tomme snusbokser. Eller en hel pappeske med tomme tyggispakker(samlet på de før av en eller annen grunn). Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Kjerringen!! Ho kan vel brukes til det meste? Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ordbøker, da spesielt den tyske. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 En vekkeklokke som ikke fungerer. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Fy faen, jeg har så mye. Skrivere som er plukket fra hverandre, gamle pinner, gamle suppeskåler, en pose med to hundre strikk jeg fant (kan jo være snedig å ha, da), masse tom embalasje, ei uåpnet glassflaske med Farris, osv Kan ta meg en runde etterpå og se hva jeg finner. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Egoen min, har vel aldri hatt bruk for den... Eller? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 En ødelagt vekkerklokke ved siden av sengen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Tissen min, får ikke brukt den på noen av det motsatte kjønn. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Utallige ladere som jeg ikke har fungerende telefoner til, samt batterier og esker til hardware jeg har kjøpt for lenge lenge siden. Jeg kan jo få bruk for det, sant? Eller ikke. Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 har ett gammelt melkespann på rommet.... og nei... lokket går ikke av Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 En diger tomhylse fra Kråkvåg fort i kaliber 20cm eller noe. Skulle egentlig bruke den som paraply/fiskestangholder Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Et MasterCard. Gir meg bare problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå