Lucho Gonzalez Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 kjøpte en hardisk som fungerer med usb, veldig fornøyd med den egentlig. men jeg vil opprete en passord eller låse hardsiken sån at ingen kan gå inn og se filene.. det følger med programet som hetter samsung secret zone.. men den var fryktelig vanskelig å klare det.. noe tips ?? Lenke til kommentar
johome Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Kanskje TrueCrypt er noe for deg. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Du reformaterer disken din og gjør den om til en truecrypt partisjon. Last ned programmet og følg veiledningene. Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Du reformaterer disken din og gjør den om til en truecrypt partisjon. Last ned programmet og følg veiledningene. men tror dere ikke at det vil bare lage en volum på max 2gb eller noe sånt.. jeg vil liksom låse den,, at når man går til ( Datamaskin ) og skal åpne hardisken så må det kreves passord.. det er det jeg vil.. jeg vil bare at ingen andre kan gå inn og brukern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå